August 28, 2012

2 produse care m-au dezamăgit

Asta e o postare scurtă, în care voi nimici două produse, după  care le și arunc.



Dacă ați citit articolele anterioare, știți că am avut ceva probleme cu acneea. Am avut la un moment dat o perioadă când puteam să desenez forme geometrice pe fața dacă uneam coșurile :)) Cum îmi trecea unul, cum ieșea altul alături. Câteodată, trecea unul și ieșeau trei alături. Frumoase vremuri, ce mai!


Acum vreo două luni aveam o explozie pe față și am zis că nu se mai poate sta așa și mă duc să caut ceva tratament local. Am ajuns la o farmacie și am găsit cu 11 lei o cremă de la Gerovital. Am zis că n-am nimic de pierdut la banii ăștia.


Tubul arată așa (are 15 ml):




E o pastă albă, care trebuie aplicată în strat gros pe zona problemă și lăsată să acționeze peste noapte, dacă nu, măcar o oră. Zice că tratează punctele acneice și are acțiune antiinflamatoare și antibacteriană. Eu am lăsat-o și o oră și peste noapte și nu s-a întâmplat nimic.




Dar absolut nimic. Cu tot cu eficacitatea ei demonstrată. Nici nu a facut coșurile să plece, nici nu le-a uscat, nici nu le-a micșorat. Indiferent că era vorba de “noi veniți” sau de chestii mai vechi, a fost degeaba.


Din păcate, am aruncat cutia și nu am ingredientele, dar oricum nu mai contează, pentru că e clar că nu sunt bune (cel puțin, nu pentru mine).




Al doilea produs este tot de la Gerovital, de data asta sub formă de stick “glazurat” cu sulf. Batonul ăsta îmi place că acționează ca un corector și poți masca roșeața repede și sigur. Miroase oribil, cât despre efectele de nimicire a cosurilor...e degeaba și ăsta! Arată așa (ca să știți de ce să vă feriți):




Mă bucur totuși că am descoperit patch-urile alea de la Balea Young și dacă e cazul, pot rezolva problema rapid. Voi aţi încercat produse de la Gerovital? Şi dacă da, au avut vreun efect?

8 comments :

  1. Sa stii ca esti o mare mincinoasa toate produsele de la Gerovital Plant sunt extrem de bune si hidratante,mai ales acel corector este foarte bun mie mi-au disparut cosurile si bubitele foarte, foarte repede si daca stiai fiecare corector are un miros nu prea placut !1Sa nu va feriti de aceste produse sun foarte bune!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună Raluca,

      Mulţumesc de observaţie, dar cum spuneam la secţiunea Disclaimer, ce funcţionează pentru mine poate să nu funcţioneze pentru tine şi invers. Articolul ăsta se bazează pe experienţa personală cu produsele, nu reprezintă un adevăr universal valabil. Însă mă bucur că tu te-ai înţeles bine cu produsele lor!

      Delete
  2. Folosesc si eu spumantul+batonul corector(din aceeasi gama)..sunt incantata de ele, dar ca sa fie eficiente trebuie folosite zilnic. Multa frumosete! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună Oana,

      Le-am folosit suficient de des, mai ales în perioada în care aveam explozii pe față, însă nu m-au ajutat. Mă bucur că la tine funcționează, eu am reușit să scap de probleme cu produsele Paula's Choice :)

      Delete
  3. Batonul chiar usuca cosurile (2-3 zile) , fara el un cos imi sta pe piele si doua saptamani(nu le sparg)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu am folosit în ultimele luni (5-6 luni) gelul No Imperfection din gama Ivapur de la ivatherm și este foarte eficient pentru micile probleme. Conține și niacinamide, ceea ce e minunat :) Mi se pare mult mai eficient, blând și nu are miros.

      Delete
  4. In urma cu ceva ani am testat crema Ultra Activa si nu a avut efecte pozitive. Batonul corector nu l-am incercat, dar daca zici ca e degeaba, te cred. Unele persoane vad ca sunt multumite de aceste produse... bizar.
    Se pare ca ti-am "resuscitat" o postare din 2012... cum au trecut 5 ani?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Epitaph,

      Nici eu nu știu când au zburat anii, sincer :) Ai putea să-l încerci, cine știe? Poate veți avea o prietenie frumoasă :) Am scris și mai sus despre un produs destinat pustulelor, de la ivatherm. E sub formă de gel, îl folosesc seara, când ajung acasă și în 2-3 zile coșurile deja colectează și se curăță. Dacă vei avea ocazia, poți să le dai o șansă celor două și să vezi cu care faci echipă mai bună.

      Delete