August 19, 2012

Exfoliant homemade

Pentru că tocmai ce m-am exfoliat din cap până în picioare, am zis să tratez şi subiectul ăsta, pentru că merită. Nu cred că este cazul să încep să înşir pe aici beneficiile exfolierii, dar eram curioasă ce preferaţi voi şi de ce: exfoliantele gata făcute sau cele preparate de voi?

Eu folosesc unul homemade, pentru că m-am gândit că nu are rost să dau banii pe cele din magazine, gata făcute, care nu sunt cu nimic mai eficiente pentru piele şi că e mult mai simplu sa-mi fac unul acasă.


Aşa că m-am dus la un magazin din ăla cu de toate şi mi-am luat cu 9 lei un borcănel de 500 de grame, care se inchide ermetic şi care arată aşa:



thebeautytag

Şi am început să torn cantităţi egale de mălai, ovăz, cafea şi scorţişoară. Mălaiul e strict pentru exfoliat (şi, Doamne, ce bine o face!), ovăzul pentru hidratare, iar cafeaua şi scorţişoara pentru stimularea circulaţiei şi pentru efectele lor anticelulitice. Pentru că da, ăsta este doar exfoliant de corp (pentru faţă este prea dur, prefer să folosesc ovăzul).  Pe la începuturi foloseam zahăr, însă zahărul are vârfurile ascuţite si mi se părea că zagârie, aşa că am înlocuit cu mălai, care are granulele mai rotunjite cumva.


Am închis borcănelul, m-am jucat puţin de-a barmanul şi am amestecat bine ingredientele şi apoi l-am aşezat la loc de cinste în baie. Pentru că se închide ermetic, amestecul este ferit de umezeală, iar atunci când îl folosesc, fie torn peste puţin gel de duş, ca să meargă treaba mai bine, fie pun ulei de măsline (care, la fel, stă la loc de cinste în baie).


Uleiul de măsline îl foloseam într-o vreme ca hidratant după duş, pe pielea udă, dar văzând cum mi se îngălbenesc prosoapele pe banda rulantă, am renunţat şi am trecut din nou la crema de corp.


Mie mi se pare genial amestecul ăsta, mă costă puţin, mă ţine mult, îşi face treaba perfect şi mă face fericită. Voi ce folosiţi?

No comments :

Post a Comment