September 9, 2012

Rutina mea de îngrijire a parului

Poveste: când eram mai tânără aveam părul mult mai ondulat și mai voluminos. Cu timpul, probabil de la atâta vopsit și de la atâtea produse de îngrijire, s-a mai subțiat și a mai pierdut din volum. Îl am în continuare gras la rădăcină și uscat la vârfuri și nu pot lăsa să treacă mai mult de 2 zile fără să îl spăl.

Până în vara lui 2012 am avut o pauză de un an de la vopsit, pentru că am avut o perioadă all natural. Am părul șaten închis, iar vara se deschide pe alocuri în nuanțe de blond. În iunie mi s-a făcut poftă de vopsit și l-am deschis cu vreo două nuanțe, apoi l-am închis la loc în luna următoare. Acum sunt iar în pauză.


De tuns, mă tund o dată la 4-6 luni, însă acum încerc să îl las să crească. Folosesc placa de vreo 3 ori pe săptămână, iar la foehn apelez doar în anotimpul rece. În rest, îl las să se usuce singurel.





Rutina de îngrijire


Șampon: Alternez Syoss Repair&Fullness și Head&Shoulders Citrus Fresh. Îl folosesc mai mult pe al doilea, pentru că Syoss-ul îmi displace profund. Îmi usucă părul prea tare și e greu de descâlcit și parcă nici nu curăță bine.


Balsam: Preferatul meu, mare, ieftin și bun- Kallos la 500 ml. Prima chestie pe care o fac la duș e să-mi spăl părul și să aplic balsam, ca sa aibă timp să-și facă treaba. Dar chiar și dacă îl las 2-3 minute, tot funcționează.


Dacă mă hotărăsc să bag placa în păr, folosesc leave-in-ul de la Oriflame, Heat Protection.  Și sunt mulțumită.


Mască de păr/ tratament: Îmi fac măști homemade. Cea mai des utilizată este cea cu miere, ulei de măsline și gălbenuș de ou, pe care o aplic doar pe vârfuri. A doua e cea cu iaurt. Ambele funcționează perfect pentru părul meu, iar după cea cu iaurt am un volum ca-n pictoriale. No shit!




Spray: Am folosit acum două luni Pantene Aqua Light, care trebuia să îmi întărească părul și să mai atenueze din pierderi. Dar nu a făcut nimic. Singurul lucru care mi-a plăcut la spray-ul ăla a fost mirosul. În final, am început să dau cu el prin cameră, ca să miroase frumos. Și atât.


Acum folosesc un spray de la Avon cu protecție UV. Are un miros mai manly, dar nu încarcă părul și simt că fac ceva și pentru păr în privința razelor UV.


Produse de styling: Nu folosesc. Mi-am luat la un moment dat o spumă pentru volum de la Kallos. Nu este extraordinară, am folosit-o foarte rar. În general mă descurc cu foehnul și peria sau cu placa. Iar pentru mine e suficient. Nu simt nevoia să bag în el zeci de alte produse ca să-l “ajut” să se așeze. Dacă am a very bad hair day, îl prind și aranjez doar bretonul și gata, chiar dacă în general nu-mi place să-l sugrum cu elastice.


În perioadele în care sunt foarte stresată, îmi cade destul de mult părul și îl culeg de prin toată casa. Poți să refaci traseul pașilor mei după firele de păr și chiar să-ți dai seama unde am poposit mai mult. Și atunci folosesc un spray anticădere de la Gerovital Plant, care rezolvă problema cât de cât.




În rest, nu pot să mă plâng de el. Cu câteva excepții, e destul de cuminte și ascultător. Recent l-am tuns până la umeri și îmi place să-l îndrept, însă când mai crește, va fi all wavy again.


Voi ce folosiți/ ce secrete aveți pentru un păr sănătos? Also, aveți ceva recomandări pentru mâncărimi? Am impresia că de când am început să folosesc Syoss mă mănâncă scalpul. Any ideas?

No comments :

Post a Comment