September 12, 2012

Toamna 2012: trenduri favorite




Deși pentru mine trendurile nu sunt cel mai important criteriu în alegerea hainelor, nu pot trece cu vederea noutățile apărute sezon de sezon. După ce am inspectat puțin situația, m-am gândit că ar fi o idee bună să sintetizez și să prezint elementele din trendurile de toamnă care mi-au atras atenția.

·         Din categoria military inspired, mi-au plăcut mult gecile kaki/ olive, lungi, cu glugă și buzunare mari.





                  
·         Multă piele: geci, pantaloni, fuste, bluze din dantelă sau cămăși fluide cu aplicații de piele.
·         Aplicații de ținte pe geci, balerini, genți.
·         Biker boots- cu catarame mari și aplicații de ținte.
·         Veste de blugi

             
·         Pulovere albe, largi, pufoase
·         Cardigane croșetate
·         Pulovere cu printuri grafice


·         Genți mari, cât mai mari, colorate
·         Coliere statement
·         Clutch-uri de zi, din piele întoarsă



·         Predomină kaki (ador culoarea asta), alb, navy blue, grena, Irish green, roșu și burgundy- o paletă genială, zic eu.

Vouă ce vă place și ce veți alege să purtați în toamna lui 2012?

No comments :

Post a Comment