October 29, 2012

NOTD - Ticket to the show

Vă spuneam aici despre oja dublă de la Essence Colour3, pe care am văzut-o acum vreo 2 luni, dar abia zilele trecute am reuşit să pun mâna pe ea. Am luat-o de la standul Essence din Crângaşi şi a costat fix 14 lei. 



Oja este formată din:

  • Ticket to the show - bază neagră, cu particule roşiatice şi verzui foarte fine 
  • Front Row or Backstage? - transparentă cu particule aurii, perfectă pentru layering


Ojele pot fi purtate separat sau în combinaţie, de aici şi denumirea colecţiei Colour3. Aplicatoarele sunt destul de OK, nici prea lungi, nici prea înguste şi oferă suficientă precizie pentru o aplicare "la linie".



Am folosit ca bază oja neagră şi am reuşit să acopăr unghiile dintr-un singur strat, iar pe inelar am revenit cu două straturi de particule aurii. Îmi place mult mai mult cum arată combinaţia celor două, decât baza simplă.






Din colecţia asta îmi mai doresc Midnight Date, un albastru electric închis, cu particule verzui şi A walk in the park, mai mult pentru baza verde. Ai încercat ojele Colour3? Care ţi-a plăcut cel mai mult?

No comments :

Post a Comment