November 1, 2012

Ce am mai terminat/ aruncat

M-am apucat din nou de curăţenie. O dată la câteva luni (puţine) mă apucă un chef de reorganizare şi descotorosire de chestii vechi/terminate/ pe care nu le mai folosesc. Am avut recent un episod din ăsta şi am scăpat de:



Hautcreme de la Herbamedicus cu ulei de măsline- care a fost printre preferatele mele şi am mai vorbit despre ea aici.

Mult iubitul Dolce&Gabbana The One, care s-a dus de tot, oricât am încercat eu să trag de el.

Gelul de ochi Pure Nature de la Oriflame, căruia i-am dat o şansă...nu ştiu exact de ce. Oricum, nu face nimic. E doar un gel de ochi pe care l-am folosit o lună de zile ca să văd cum cearcănele mele rămân la fel de mov.

Balsamul de buze Carmex - s-a terminat, nu putea ţine la infinit. A fost înlocuit cu succes de cel de la Apivita, varianta cu propolis.

Creionul negru Ada (printre cele mai ieftine şi bune creioane de ochi) - pe care îl am de peste un an jumate şi pe care nu îl folosesc nicicum. Am început să mă feresc de negru pentru că mi se pare prea dur şi prefer varianta pe maro închis.

Rujul Isabelle Dupont - are cam mult timp de când stă acolo şi era cazul să zboare. Şi să aterizeze în coşul de gunoi.

Fardul de ochi Hema, care are peste doi ani de când e în posesia mea şi pe care nu l-am folosit pentru că nu e pigmentat deloc şi mi se pare degeaba. Nu l-am aruncat încă, am alte planuri cu el, însă l-am scos din sertarul cu farduri (translation: am făcut loc pentru unul nou).

So far, so good. Mă simt mai bine după ce mai eliberez spaţiile, chiar dacă e vorba de chestii mici/puţine, dar dacă nu folosesc ceva sau nu îmi place, arunc. Încerc să mă feresc de stilul "depozitez tot, poate-poate la un moment dat îmi va trebui" :) Tu cum faci? Arunci sau eşti strângătoare profesionistă?

No comments :

Post a Comment