December 9, 2012

DIY - Holiday edition

Weekend-ul ăsta a fost unul dintre cele mai relaxante din ultimul timp. Am reușit să mă odihnesc, să gătesc, să mă uit la Friends (again) și sâmbătă am prins și lumină bună pentru o serie de poze. Cum spuneam într-o postare trecută, am intrat deja în spiritul Crăciunului, așa că vin cu un DIY - ediție specială de sărbători :))

Se ia un catalog draguț și colorat - eu l-am folosit pe cel de la Ikea (dacă tot îndeamnă ei la creativitate, atunci creativitate să fie).


Și ne apucăm de treabă, pentru că în perioada asta ne trebuie un brăduț. Am pliat fiecare pagină pe diagonală, iar apoi am mai îndoit o dată colțul paginii, așa:





Și am continuat în felul ăsta de la prima pagină, până la ultima. Procesul e destul de messy, pentru că se ia culoarea, dar poți folosi o riglă, de exmplu, pentru plierea paginilor.







Pe final, am tăiat coperțile și le-am capsat între ele, iar apoi am încercat să creez efectul de crenguțe, decupând paginile două câte două, pentru că mai mult nu prindea foarfeca :)





Ultimul pas este decorarea brăduțului Ikea cu ce se poate (în cazul meu e vorba despre un nas de clovn în vârf).


Pentru întregirea atmosferei de sărbătoare, se adaugă următoarele: instalație colorată, vin fiert și un episod din serialul preferat :D


4 comments :