October 3, 2013

Ce am mai folosit - pentru buze

Din seria “Ce am mai folosit pentru…”, prezint astăzi câteva produse pentru buze, despre care am tot vrut să scriu, însă nu am găsit timp. În comanda iHerb din martie am achiziționat două balsamuri de buze: Hurraw! Balm, Sun Protection Lip Balm SPF15, varianta Tangerine Chamomile și Now Foods Completely Kissable, varianta cu vanilie. Între timp le-am scos din Wishlist, pentru că nu intenționez să le reachiziționez.


Balsamul de la Hurraw! a fost ținut în geantă, la purtare și folosit pe timp de zi, pentru că avea factor de protecție. Are miros de rodie, îmi vine să-l mănânc, culoare gălbuie, consistență cremoasă, de unt, se întinde bine, ușor, nu este lipicios. Din păcate, mi se pare că nu rezistă suficient pe buze. Simțeam, mult prea des, nevoia să reaplic. M-a ținut câteva luni bune, în jur de 5, iar la final, deși mai aveam produs, nu-l mai puteam roti în afară.



Listă de ingrediente: Nano Zinc Oxide 10% (BEST), Prunus dulcis (sweet almond) oil (GOOD), euphorbia cerifera (candelilla) wax (GOOD), theobroma cacao (cocoa) butter (BEST), cocos nucifera (coconut) oil (BEST), citrus aurantium dulcis (orange) peel wax (POOR), ricinus communis (castor) oil (GOOD), rubus idaeus (red raspberry seed) & hippophae rhamnoides (sea buckthorn) oil (GOOD), punica granatum (pomegranate seed) oil (BEST), tocopherols (vitamin E) (BEST), citrus reticulata (tangerine) (POOR) & anthemis nobilis (roman chamomile) essential oil (BEST).

Now Foods Completely Kissable nu e la fel de moale, însă mi-a plăcut mai mult. Poate și datorită faptului că are multă ceară de albine, mi se pare că rezistă mai mult și mai bine pe buze. Hidratează, nu este lipicios, miroase a vanilie (yum!). Însă l-am aruncat după aproape 3 luni de folosire, deoarece începuse să aibă un miros foarte ciudat, deranjant.


Listă de ingrediente: Beeswax (GOOD), helianthus annuus (sunflower) seed oil (BEST), cocos nucifera (coconut) oil (BEST), ricinus communis (castor) seed oil (GOOD), lanolin (GOOD), tocopherol (vitamin E) (BEST), natural vanilla flavor (GOOD), aloe barbadensis leaf extract (GOOD), butyrospermum parkii (shea butter [tree nut]) (BEST), theobroma cacao (cocoa) seed butter (BEST).

Capra Nera Alive Shea Butter lip Cream este cadou de la o prietenă. Momentan, îl țin pe noptieră și îl aplic seara, înainte de culcare și dimineața, imediat ce mă trezesc. Îmi place mirosul discret, consistența cremoasă, care se întinde ușor și hidratează instant. 


Poate din cauza texturii light, nu stă foarte mult pe buze (mi-am dat seama că cel mai bine mă împac cu/ cel mai mult îmi plac balsamurile în bază de ceară de albine). Îmi place sistemul de dozare, mi se pare igienic și încă nu am terminat cei 15 ml în cele 3 luni de folosință. Dacă te tentează, îl găsești aici, la prețul de 34 lei.



Listă de ingrediente: Butyrospermum Parkii Butter/ Shea Butter (BEST), Caprilyc/ Capric Triglyceride (BEST), Helianthus Annuus Seed Oil (BEST), Glycerin (BEST), Glyceryl Behenate(GOOD),  Glyceryl Stearate (GOOD), C10-18 Triglycerides (GOOD), Acacia Decurrens/ Jojoba/ Sunflower Seed Wax/ polyglyceryl-3 Esters (GOOD), Hydrogenated Castor Oil (GOOD), Prunus Armeniaca Kernel Oil (GOOD), Persea Gratissima Oil (BEST), Prunus Amygdalus Dulcis Oil (GOOD), Tocopheryl Acetate (BEST), Tocopherol (BEST), Parfum (POOR), Benzyl Salicylate (POOR), Linalool (POOR).

Avon Naturals Beeswax Honey essential balm stă în geantă. Îmi place mult borcănelul galben și din acest motiv trec peste faptul că de multe ori am balsam sub unghii. 


Are o textură cerată, dar se întinde ușor, miroase senzațional a miere și rezistă destul de bine. Senzația de hidratare durează în jur de 2 ore (mie mi se pare decent). Preţul e decent, în jur de 16 lei.



Listă de ingrediente: Petrolatum (GOOD), Ethylhexyl Palmitate (GOOD), Polyethylyne (GOOD), Ozokerite (GOOD), Dimethicone (GOOD), Phenoxyethanol (GOOD), Parfum (POOR), Acrylates Copolymer (GOOD), BHT (AVERAGE), Tocopheryl Acetate (BEST), Cera Alba (GOOD), Saccharin (GOOD), Acorbyl Palmitate (BEST), Mel (BEST), Retinyl Palmitate (BEST), Tocopherol (BEST), Cl 77491 (GOOD), Cl 77492 (GOOD), Cl 77499 (GOOD).


Tu ce ai mai folosit pentru hidratarea și protejarea buzelor?


6 comments :

  1. cea mai ciudata chestie e ca eram cu borcanelul avon in mana cat am citit postarea asta :)) il ador. mai am si de la madre bees si crazy rumors dar asta mi se pare cel mai bun, paradoxal.

    http://jolie-creativity.blogspot.ro/

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Ce tare e asta! Mi-ai înseninat seara :) Vreau și eu să încerc câteva de la Crazy Rumors, le am în wishlist. Când vine vorba de balsamuri de buze, nu-mi pun nicio limită..

      Delete
  2. Eu am de gand sa incerc unul cu aroma de piersici de pe iHerb, am vreo 5 balsamuri de buze in wishlist dar pe acela il aleg momentan. Si eu le prefer pe cele cu ceara de albine, pentru textura mai densa. Nu prea m-a impresionat nici un balsam lately, in afara de cel de la Handmade Sister, foarte bun dar usor cam light pt. vremea asta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Și eu am multe în wishlist. Am să-l încerc și eu pe cel de la Handmade Sister cât de curând, măcar cât stau prin casă, dacă pentru vânt și frig e prea light :) Nu m-ar deranja să am câte două balsamuri de buze în fiecare cameră - pe oriunde trec, să mă mai dau puțin cu unul. Să fie la îndemână :) Te pup!

      Delete
  3. Momentan folosesc un balsam kiss my face cu aroma de capsuni, dar la iarna cred ca imi voi cumpara, din nou, neutrogena. Nu are el cine stie ce aroma, dar se descurca de minune pe frig.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu n-am folosit până acum balsamul de la Neutrogena, deşi tot timpul îmi face cu ochiul. După ce mai termin din ce am, îl testez şi pe ăsta :)

      Delete