March 1, 2016

DE PRIMĂVARĂ.


Oficial, a venit primăvara. Și cu ocazia asta vă doresc să aveți o primăvară caldă, plină de soare și de bine! Nu uitați să vă legați un fir de mărțișor la încheietură și să vă alegeți o babă. Eu am avut parte de un preview la primăvară săptămâna trecută, când L'Occitane a lansat noua gamă Cherry Blossom Folie Florale în magazinul din AFI Cotroceni. 




Pentru început am avut ocazia să-mi las amprenta pe Wall of Love-ul L'Occitane, unde am lipit o floricică lila pe care am scris o urare de primăvară, că așa-i frumos. Iar apoi am trecut la un masaj relaxant al mâinilor și, după ce hidratarea și-a intrat în rol, am început să testez și să adulmec noua aromă a colecției, inspirată de florile de cireș. Aroma a fost obținută pentru prima dată prin extracție la temperaturi scăzute și trebuie încercată neapărat.


Gama cuprinde apă de toaletă, gel de duș, lapte de corp și cremă de mâini, iar mirosul este unul dulceag, dar nu deranjant, vesel, optimist și dă dependență. Are note de bergamotă, mandarină, flori de cireș, trandafir, violete și puțin mosc. Am plecat de acolo cu o găletușă care adăpostea crema de mâini din noua gamă și m-am dat cu ea obsesiv în ziua aia, pentru că nu mă mai săturam de miros. Iar panglica cu care era prins buchețelul de lavandă din pachet s-a asortat perfect cu puloverul meu preferat, așa că am purtat-o la încheietură.


În magazin, la cumpărături de 250 lei primiți un gift bag cu miniaturi colorate, cu cele mai faine ambalaje pe care le-am văzut în ultimul timp, așa că recomand o vizită, mai ales că e luna aia din an în care avem voie oficial să ne răsfățăm ca niște nesimțite.

Until next time,

No comments :

Post a Comment