April 1, 2016

IVATHERM TOLERISKIN DEMACHIANT ȘI CREMĂ HIDRATANTĂ - 2 PRODUSE NOI ÎN RUTINA DE ÎNGRIJIRE

În decembrie, după ce am participat cu multă bucurie la #DBBM4, am plecat acasă cu 2 produse noi marca ivatherm, ambele din gama Toleriskin, care cuprinde un demachiant delicat și o cremă hidratantă. Le-am analizat rapid și le-am introdus în rutina de îngrijire. După mai bine de 3 luni de folosire, revin cu părerile mele despre produse. Gama Toleriskin este destinată îngrijirii pielii sensibile și intolerante și promite să hidrateze, calmeze și să refacă ecosistemul pielii.




TOLERISKIN CREMĂ CALMANTĂ ȘI HIDRATANTĂ

Crema a fost cea pe care am studiat-o prima data și mi-a atras atenția ambalajul airless, cu pompiță de dozare și capac de protecție. Mi se pare ambalajul ideal pentru creme și mă bucur să văd că acest aspect primește atenție. În plus, chiar dacă ambalajul este opac și nu poți vedea cât produs mai ai, e OK pentru că ingredientele sunt protejate de lumina soarelui. Sistemul de dozare funcționează ușor, fără probleme, iar o jumătate de pompiță este suficientă pentru o folosire. Dacă faci risipă și folosești prea mult, te asigur că vei culege crema în scame de pe piele.


Un alt aspect care mi-a atras atenția și m-a încântat este textura fluidă a cremei - foarte lejeră, ușor-apoasă, care se întinde rapid și intră imediat în piele. Este emolientă, însă nu lasă peliculă, iar finish-ul este unul mat. Senzația de după aplicare este una foarte plăcută, de piele hidratată și fericită. Produsul  nu are parfum.

Am introdus-o în rutină imediat ce am terminat Clear Skin Hydrator și m-am gândit că este o perioadă bună pentru a testa/folosi și altceva. Tenul meu nu a fost foarte încântat de faptul că am renunțat la CSH, așa că și-a făcut de cap și m-am confruntat cu o serie de coșuri și pete noi. Cu toate că până acum nu am găsit nicio altă cremă care să vindece semnele atât de repede ca CSH, m-am înțeles foarte bine cu Toleriskin la capitolul hidratare și calmare a pielii, ba chiar m-a ajutat să trec mai repede peste rănile din jurul nasului, cele căpătate în urma răcelii. 

În momentul de față o alternez cu Bioderma Tolerance Plus și le folosesc pe fiecare în funcție de nevoie. Dacă simt că tenul are nevoie de ceva mai multă hidratare, folosesc Toleriskin-ul, dacă e nevoie de ceva mai light, atunci Tolerance. 

Toleriskin are 50 ml, care te pot ține mai bine de 6-7 luni dacă dozezi produsul cu atenție. Prețul recomandat în farmacii este de 76 lei, însă la Farmacia Tei o găsești cu 52 lei.

Listă ingrediente: Aqua, Glycerin, Coconut Alkanes, Butyrospermum Parkii Butter, PEG-8, Cera Alba, Cetyl Alcohol, Diethylhexyl Succinate, Nylon-12, Caprylyl Glycol, Ethylhexylglycerin, Stearic Acid, Palmitic Acid, Coco-Caprylate/Caprate, Sclerotium Gum, Cetyl Hydroxyethylcellulose, Xanthan Gum, Sodium Polyacrylate, Sodium Hydroxide.

TOLERISKIN DEMACHIANT FLUID PENTRU FAȚĂ ȘI OCHI

Demachiantul Toleriskin este promovat ca fiind extrem de delicat, dedicat tuturor tipurilor de piele intolerantă. Textura sa este una fluidă - o consistență la granița dintre gel și apă micelară, care merge cel mai bine în combinație cu discheta demachiantă. Nu are parfum.


L-am testat de suficiente ori încât să-mi dau seama că puterea de curățare nu este atât de mare ca să meargă folosit după o zi în care ai amestecat cu delicatețe fondul de ten cu praful din București. În cel mai bun caz întinde produsele rezistente, iar pentru rimel ar trebui să insist prea mult și să irit zona. Însă poate fi folosit ca pas adițional în demachiere, după ce ai luat tot grosul - eventual în locul apei micelare. 

Merge totuși ceva mai bine dacă umezesc discheta cu apă și aplic produsul pe ea. Ba chiar face o urmă de spumă, iar alunecarea dischetei este facilitată. În felul ăsta mă feresc de prea mult frecat și apăsat, mai ales că ultimele dischete pe care le-am ales din magazin sunt cam...„abrazive”. Însă, în funcție de metoda de aplicare și de doza de creativitate, orice demachiant își va face treaba în cele din urmă.

La ce mi se pare potrivit însă? La demachierea de dimineață, când ai nevoie de ceva blând care să șteargă excesul de sebum și să-ți dea senzația de fresh. Demachiantul lasă o peliculă ușor lucioasă la suprafața pielii și din acest motiv îl clătesc.

Ambalajul are 200 ml, sistem de dozare OK, capac de protecție care stă la locul lui, iar prețul recomandat în farmacii este de 57 lei. În Farmacia Tei îl găsești cu 39 lei.

Listă ingrediente: Aqua, Methylpropanediol, Propanediol, Glycerin, Sodium Citrate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Ethylhexylglycerin, Lactitol, Xylitol, Hydroxypropylcellulose, Candida Bombicola/Glucose/Methyl Rapeseedate Ferment, Tetrasodium EDTA, Sodium Hydroxide, Potassium Sorbate.

Dacă le-ai încercat, nu ezita să lași câteva cuvinte care să însumeze părerea ta despre produse. Mai jos, în căsuța de comentarii :)

Until next time,

4 comments :

  1. Si mie mi-au lasat aceeasi impresie, de curand le-am terminat! :)
    Te pup, pretty lady!

    ReplyDelete
  2. Buna! Ai comandat cumva de la farmacia Tei? :) ma tenteaza, dar nu inteleg de ce au pretul mult mai mic decat pe site ul ivatherm.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună, Aproape de lună (îmi place numele tău) :)

      Nu, nu sunt comandate de la Tei, însă farmacia e vestită pentru prețurile sale foarte mici. Poți comanda cu încredere :)

      Delete