June 6, 2016

IMPRESII // ACM DEPIWHITE.M SPF 50+

Luna trecută am primit pentru testare acest produs cu factor de protecție ridicat, pe numele lui DEPIWHITE.M SPF 50+, iar astăzi i-a venit rândul la recenzie. Nu m-am grăbit să scriu despre el, pentru că am vrut să-i dau timp tenului să-și facă treaba și să văd cum reacționează. Din fericire, ne-am înțeles bine. Am emoții la fiecare produs nou pe care-l pun pe ten, indiferent de cât de bine e formulat (pentru că mi s-a întâmplat să am explozii chiar și cu produse care-n teorie n-ar fi trebuit să-mi cauzeze probleme).





Acum că a venit vara, sigur observi explozia de reclame și promoții la produsele cu factor de protecție, însă ce mă doare pe mine este că protecția asta e un job cu normă întreagă și trebuie folosită fie că e vară sau iarnă, fie că e soare sau nu, fie că ieși sau stai în casă. Razele solare (cele UVA) trec prin sticlă și afectează pielea chiar și dacă stai în casă sau birou (și ai masa lângă geam, de exemplu).

Îmi aduc aminte că prin aprilie am intrat într-o farmacie să-mi iau un produs cu factor de protecție și-am văzut că nu aveau nimic la raft. Explicația? Nu a venit stocul de solare, abia în mai va veni - când începe isteria cu vara și razele nocive. Până acum am folosit Kiss My Face, pe care-l tot luam de pe iHerb, însă cum mi s-au înmuiat genunchii la povești cu pachete rătăcite pe drum, m-am reorientat și fac shopping-ul din magazinele fizice. 


Revenind la protecția solară, e bine să fie aplicată zilnic, tot anul, cu jumătate de oră înainte de a ieși din casă și e bine să folosim produse cu spectru larg de protecție (cele care au pe ambalaj UVB+UVA). Dacă e să militez pentru ceva în ceea ce privește îngrijirea tenului, am două subiecte pe care insist: demachierea (dimineața și seara) și protecția solară. Știu că multe persoane se feresc de produsele cu factor de protecție pentru că lasă peliculă albicioasă, însă sunt atât de multe produse bune acum, încât nu mai avem nicio scuză.

ACM DEPIWHITE.M este o cremă de fotoprotecție invizibilă, care protejează atât împotriva razelor UV, cât și împotriva luminii vizibile de energie înaltă(lumina violet și albastră) - factor al îmbătrânirii premature și petelor pigmentare. În urma ultimelor studii efectuate, s-a descoperit că protecția împotriva radiației UV nu mai este suficientă pentru prevenirea și tratarea anumitor tulburări pigmentare.

DEPIWHITE.M conține filtre organice și ecrane minerale (Tinosorb M, Uvinul A+, dioxid de titan și pudră de perle), agenți hidratanți și antioxidanți, are textură fluidă, este fotostabilă și rezistentă la apă şi nu are parfum, parabeni, octocrilen, alcool. De menționat și că acest produs este recomandat femeilor însărcinate pentru a preveni melasma. 


Părerea mea despre DEPIWHITE.M:

îmi place ambalajul tip tub, cu capac de protecție (orificiul vine sigilat)
textura este fluidă, plăcută, se întinde cu ușurință la început, dar devine mai greu de masat pe parcurs
imediat după aplicare, lasă peliculă albicioasă, însă aceasta se estompează după cinci minute (vezi foto mai jos)
trebuie masată foarte bine, altfel poate lăsa linii albe (grijă mare la linia părului, de verificat înainte să ieși pe ușă)
finisarea este lucioasă, pudra fiind o necesitate, cel puțin în cazul meu, însă îmi place glow-ul
o simt mai grea pe ten (în comparație cu alte produse asemănătoare), însă nu mi-a încărcat/inflamat porii
cred că e mai potrivită pentru persoanele cu ten normal/uscat decât cele cu ten mixt/gras
nu am avut parte de explozii pe față după folosire
o aplic pe ten, gât și mâini


Lista de ingrediente:


Cantitatea este de 40 ml (ține cam o lună, dacă este folosită zilnic) și costă în jur de 80 lei (o găsești mai ieftin la Farmacia Tei, aici). Ai încercat produsul ăsta? Dacă da, cum te-ai înțeles cu el? Ce alte produse cu factor de protecție folosești și recomanzi?


Until next time,

No comments :

Post a Comment