July 20, 2016

UPDATE // ELANCYL SLIM DESIGN

Acum câteva săptămâni scriam aici despre un nou produs intrat în teste: Elancyl Slim Design, o cremă anti-celulită ce mizează pe un complex special de cafeină 3D. Iar astăzi revin cu update-ul.




*Celulita afectează 9 din 10 femei, dar numai aproximativ jumătate dintre acestea cred că celulita se datorează creșterii în greutate. Atunci când sistemul de reglare a stocării grăsimii din organism este dereglat, adipocitele încep să se umfle, mărindu-se de 50 de ori față de dimensiunea inițială, cauzând astfel disfuncții în țesutul conjuctiv. 

Vasele de sânge și limfă se comprimă și nu mai sunt capabile să elimine apa și toxinele într-o manieră adecvată. Fibrele cutanate (colagen și elastină) devin rigide, iar structura epidermei se modifică, conferind pielii aspectul de „coajă de portocală”. Comunitatea științifică a dovedit recent că adipocita nu este singura cauză a celulitei și că trebuie țintit țesutul conjunctiv periferic. Complexul de cafeină 3D atacă direct rigidizarea țesutului, garantând astfel o netezire evidentă a pielii.

*informații luate din broșura Elancyl Slim Design

Sunt în continuare de părere că nicio cremă nu va face minuni, dacă îngrijirea nu este completată de exercițiu fizic și o dietă echilibrată. Așa că, o dată cu testarea cremei, m-am pus pe treabă și am început să fac mici schimbări în rutina mea. Acum rămâne de văzut cât durează, pentru că, dacă mă citești, știi că am mai avut tentative - am început mai multe programe de exerciții și m-am lăsat, în medie, după o lună.

Am respectat provocarea parțial în săptămâna cu pricina, însă am făcut câteva modificări de care sunt mândră. Am mers pe jos mai des, în weekend am avut o escapadă la mare, acum că a scăzut prețul pepenilor îi am mai des la cină, am mâncat carne mai rar și salate mai des și-mi fac un shake de fructe (aproape) zilnic. Asta e a treia săptămână în care fac T25 - nu mă laud, pentru că mă rupe, dar mă bucur că nu am renunțat încă. Și trebuie să recunosc că mă simt foarte bine după fiecare repriză.

Crema o aplic în general dimineața, iar dacă uit, o aplic seara după duș. Îmi place că lasă pielea hidratată și tonifiată, are o textură foarte lejeră, ușor de masat și, în plus, are particule strălucitoare, care fac pielea să arate bine (e minunată mai ales în zilele când aleg să port rochie/fustă). Așa că mă alătur și eu femeilor care au raportat o piele mai suplă și mai elastică după folosirea Slim Design-ului. O aplic pe coapse, fese, șolduri și abdomen. Și-mi mai place că senzația de hidratare chiar durează până spre sfârșitul zilei. 


Voi mai reveni cu update-uri de-a lungul timpului. Până atunci, mă motivez cu imaginea picioarelor mele celulită-free :)

Until next time,

No comments :

Post a Comment