January 8, 2017

FAREWELL

Pe principiul „new year, new me”, am decis, după frământări îndelungi (care au durat aproape un an), să aștern rândurile de „la revedere” pe blogul The Beauty Tag. La sfârșitul verii lui 2012 am dat drumul micului meu proiect, cu foarte mari emoții, după ce pregătisem în jur de 50 de articole care au așteptat, cuminți, în draft, lumina zilei.




The Beauty Tag a fost o călătorie extraordinară pentru mine, un proiect căruia m-am dedicat cu mare drag și prin care am crescut. Am învățat să citesc listele de ingrediente și să le interpretez în avantajul meu, să-mi îngrijesc corect pielea, părul, unghiile (așa am renunțat definitiv la tăierea cuticulelor) și sprâncenele (forma pe care mi-a dat-o Elena de la Estet Studio rămâne cea mai bună formă a sprâncenelor mele). Urmând ideea de bază a blogului, am împărtășit cu tine această călătorie, cu toate învățăturile ei. Am avut ocazia să cunosc fete pasionate de aceleași subiecte și oameni „din industrie”, dar am învățat și mersul lucrurilor, de ambele părți: ca beauty blogger, dar și ca om de comunicare. 

A ține un blog necesită mai multă muncă decât îmi imaginam la început, de la documentare, la timp pentru conținut, formulat idei clare și utile, poze reprezentative, promovare și feedback. Dar l-am investit cu drag, din pasiune și pentru că, pentru o bună perioadă de timp, am avut ceva de spus aici. M-am axat, în cea mai mare parte, pe experiența pe care am avut-o cu anumite produse și sper sincer că recenziile mele ți-au fost utile. 

În ultimul an mi-am îndreptat atenția și timpul către un alt proiect. Dacă prezența ta pe acest blog a fost una constantă, atunci cu siguranță știi de cealaltă pasiune a mea: hârtia și produsele de papetărie. Și așa, la finalul lui 2015, s-a născut Papurr Project, care deja a împlinit un an de viață și care a crescut mai frumos decât mă așteptam. Recunosc că începusem să am remușcări că neglijez blogul de beauty și, o bună bucată de timp, nu am știut cum anume să gestionez situația. Ideea de a mă despărți de The Beauty Tag a fost mai grea decât eram dispusă să accept, însă, după îndelungile frământări de care aminteam la început, concluzia s-a conturat: e timpul pentru un nou capitol.

Pagina de Facebook va dispărea, iar blogul va mai rămâne deschis o vreme. Însă, pe contul de Instagram mă poți urmări în continuare. Voi mai posta, cu siguranță, imagini și idei despre vreun produs cosmetic ce mi-a atras atenția sau cu care m-am împăcat excelent. Voi păstra și hashtag-ul #thebeautytag, pentru că el semnifică mai mult decât lucrurile legate de zona de beauty: definește tot ce mi se pare mie frumos și vreau să împart cu tine. Iar dacă vrei să mă însoțești pe noul drum, mă poți găsi aici.


Îți mulțumesc că mi-ai fost alături.

Straight from Winter Wonderland,


8 comments :

  1. Ooooo, îmi vine să vărs o lacrimă!! Babyyyy :) Am emoții
    Multă baftă și curaj, you rock! Mă bucur enorm că te-am cunoscut :) Te pup și spor!

    ReplyDelete
  2. Ce bine ca ne-am cunoscut din postura asta! Te voi urmari si pe noul drum, mi-au atras atentia creatiile tale inca de la inceput.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Și eu mă bucur, Adina! We keep in touch. Te pup!

      Delete