August 25, 2012

[Review]: Avene Hydrance Optimale Legere SPF 20

Ultimul review din seria Avene (so far) este pentru crema hidratantă Hydrance Optimale Legere SPF 20. Tubul are 40 ml şi a costat undeva la 50 RON (tind să cred că era la reducere, tot în HelpNet). Aveau şi varianta fără SPF, dar am ales-o pe asta, gândindu-mă că folosesc un produs 2 în 1, acelaşi pentru rutina de dimineaţă, cât şi pentru cea de seară. Mai târziu, ajunsă acasă, am realizat că poate totuşi seara nu e OK să folosesc un produs cu SPF.

Dar să trecem la subiect. Îmi place foarte mult crema asta pentru că are o textură incredibil de lejeră, fluidă, nu este deloc grasă, e perfectă pentru tenul mixt şi sensibil. Se întinde uşor, intră repede în piele, nu trebuie să o freci prea mult ca să se absoarbă şi nu are miros.




În combinaţie cu gelul de curăţare Cleanance, care îmi usucă pielea, crema nu prea face faţă la capitolul hidratare. Aşa că am făcut un test şi am curăţat faţa cu o loţiune micelară, despre care voi vorbi în altă postare, după care am folosit crema şi totul a decurs aşa cum trebuie.


Ceea ce mă face să cred că nu este crema de vină, ci gelul Cleanance. Deci Hydrance Optimale Legere oferă o hidratare moderată, care se păstrează, nu încarcă tenul, nu are miros și ține la distanță secreția de sebum cam 4 ore (în cazul meu).




Ce nu îmi place la ea este faptul că, din păcate, vine într-un ambalaj atât de mic (mat, care ferește crema de lumină, ieeei) și mi-e că nu o să mă țină foarte mult. Din cauza ambalajului, nici nu o să aflu răspunsul foarte curând. O folosesc, la fel ca și celelalte produse, de vreo lună și încă mai am. Rămâne de văzut până când mai exact.


Țin să menționez că de când am început rutina de îngrijire cu Avene, mi s-a mai reglat tenul, în sensul că a rămas mixt, dar secreția de sebum din zona T nu mai este atât de mare, iar porțiunile uscate încep să se simtă puțin mai bine.


Ca o concluzie generală, sunt destul de recunoscătoare pentru rezultatele obținute cu gama Avene, chiar dacă am renunțat la apa termală și gelul îmi usucă fața. Nu aș mai cumpăra decât crema Hydrance Optimale Legere, pe care o și recomand pentru persoanele cu ten mixt și sensibil.

1 comment :

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete