August 24, 2012

[Review] Balea Young Patch-uri antiacnee

Am promis după minihaul-ul de la DM că fac un review pentru patch-urile antiacnee de la Balea Young. Cum am mai zis, eram foarte curioasă, pentru că îi făcuse o prietenă review bun şi m-am dus a doua zi la DM sa-mi iau şi eu. Am dat 9,99 lei pe o cutie de 36 de patch-uri transparente, deci mi se pare destul de avantajos.



Eu am folosit primul patch pe un coş în formare, sub piele. L-am aplicat pe faţa curată şi l-am lăsat peste noapte. Vreau să spun că eram foarte sceptică, pentru că am mai folosit spot treatments şi am ajuns la concluzia că am coşuri invincibile :))


A doua zi de dimineaţă, surpriză! Coşul nu dispăruse în mod misterios, dar începuse să colecteze. Aşa că în seara următoare am mai aplicat un patch şi colectase tot. Evident, all the dirt a rămas pe bulinuţa transparentă şi nici nu mi-a rămas semn, cum se întâmplă de obicei.


Mare, mare fericire să văd că a dat roade şi că a fost atât de simplu :) Ingredientele le aveţi în poza de mai jos:




Ştiu, ştiu, au şi alcool, dar am făcut abstracţie, având în vedere că este un tratament local şi adevărul este că în ultima vreme tenul meu şi-a revenit şi nu am nevoie de patch-urile astea cum aş fi avut acum 2 luni.




De menţionat că deşi sunt transparente, se observă, deci nu e o idee bună să ieşi din casă cu bulina în frunte :)) Iar după ce o îndepărtezi, lasă în urmă un strat de adeziv, dar se duce uşor dacă dai cu apă calduţă şi un prosop.




În concluzie, recomand patch-urile astea, pentru că dacă au funcţionat la mine, atunci chiar merită! Au un preţ foarte bun şi îşi fac efectul suficient de repede.


Să aveţi o seară de vineri mişto şi răcoroasă ( m-am săturat să transipir şi în timp ce mă spăl! :)

No comments :

Post a Comment