October 2, 2012

Achizitii noi



În primul rând, trebuie să îmi cer scuze că am lipsit mai bine de o săptămână, fără să mai scriu absolut nimic. Motivul e unul foarte simplu: am fost în concediu și am dat shut down la tot. Nu am deschis laptopul nici cât să-mi verific mail-urile (deci vă dați seama ce am găsit când, într-un final, am catadicsit să mă uit și eu).  Ca să citez o prietenă, am fost la all inclusive, adică acasă, în nord, unde vremea a fost la fel de călduroasă, deși eu eram pregătită pentru temperaturi scăzute (mi-am luat pulovere și ghete).

Nu m-am relaxat pe cât de mult mi-aș fi dorit, dar a fost foarte bine. Aș mai fi stat o săptămână. Și ca să fie vacanța completă, mi-am mai luat câte una-alta. Nu știu cum anume, dar am reușit să-mi rătăcesc penseta pe care o aveam de patru ani și am fost nevoită să-mi iau alta.

Așadar, iată noile achiziții:


Super penseta la 5 lei a fost luată din Cora. Tot de acolo am recumpărat gelul pentru igienă intimă Cleanic cu gălbenele. L-am folosit undeva prin februarie și țin minte că eram foarte încîntată de el. Apoi l-am schimbat cu Lactacyd, însă mi-a părut rău de alegerea făcută. Cleanic are 250 de ml, e destul de ieftin (în DM  e chiar mai ieftin decât în alte părți) și își face treaba delicat.

De la unul din standurile Essence mi-am luat oja Colour&Go 43- Where is the party? , o nuanță metalică, duochrome și cream blush-ul Ready for Boarding, nuanța 02- un roz intens, dar care pălește când e întins bine. Am mai trecut și pe lângă standurile Farmasi și m-am oprit să-mi iau o ojă (evident). Am ales un roșu sidefat, nuanța 52, care îmi aduce aminte de Crăciun.

Apoi m-am oprit și la Miss Sporty, tot pentru oje, dar am văzut rujurile și am zis că ar fi cazul să-mi iau unul. Am ales nuanța 051- Bubble Gum- un roz corai.

Mă simt pierdută fără dischetele de bumbac, așa că am mai luat un pachet de la Family Care, iar deodorantul de la Amway e cado de la mama, care se gândește tot timpul la mine.

Cam atât pe partea de cosmeticale. De la Orsay am mai cumpărat două inele, de care sunt îndrăgostită, iar într-un stand no name am găsit o geantă într-o nuanță de verde- turcoaz, pe care nu mă mai satur să o port.




Last, but not least, pachețelul cu șervețele Hello Kitty, pe care mi-e și milă să-l deschid)


Review-uri și swatch-uri în curând. Voi ce v-ați mai luat lately?

No comments :

Post a Comment