October 8, 2012

Colectia de oje



Mult timp m-am ferit de culorile puternice sau țipătoare, pentru că mi se părea că nu au ce căuta pe unghii. De fapt, foarte mult timp m-am ferit de culori. Asta până acum un an și ceva, când am început să-mi descopăr și să-mi schimb stilul vestimentar și preferințele. De curând, adică de prin mai, am dezvoltat o mică manie pentru oje, iar colecția mea tot crește de la lună la lună.

Până acum, îmi dau seama că cel mai mult îmi plac cele din gama 60 Seconds de la Rimmel, pentru că se usucă repede și au o paletă superbă de culori. Trebuie neapărat să le încerc și pe cele din gama Metal Rush, tot de la Rimmel și abia aștept să pun grebla pe câteva din colecția Duo Chrome de la Flormar.

Fără o ordine anume, să purcedem la ce am strâns eu până acum:


De la stânga la dreapta: Rimmel London 60 Seconds 625- Sir, Yes Sir!; Miss Sporty- nuanța 7; Miss Sporty- nuanța 37; Miss Sporty- tratament bifazic cu Vit. E și Calciu;


De la stânga la dreapta: Rimmel London- Nail Rescue Save me (tratament întăritor); Miss Sporty- Expert Manicure Cement Booster (tratament întăritor);


De la stânga la dreapta: Flormar 374 (conține particule fine de sclipici); Flormar 124;  Rimmel London 60 Seconds 415- Instyle Coral; Flormar Supershine 09; Rimmel London 60 Seconds 440- Sun Downer; Flormar 380; Rimmel London 60 Seconds 310- Red Carpet (sidefat);


De la stânga la dreapta: Rimmel London Lasting Finish 058- Lemon Drop; Flormar Supershine 03;


De la stânga la dreapta: Gabrini N03; Collection 2000 Hot Looks 59- Look At Me; L.A. Colors Color Glaze NP419- Shock;


De la stânga la dreapta: Flormar 417; Flormar 436; Gabrini Shine Colors S17; Flormar 441; Flormar 435;

De la stânga la dreapta: Rimmel London 60 Seconds 600- Deliciously dark; Rimmel London 60 Seconds 835- Bright back at you;


De la stânga la dreapta: Farmasi 52; Essence Colour&Go 43- Where is the party?

Nu am mai făcut swatch-uri, pentru că oricum nuanțele se vor vedea cum trebuie la NOTD-uri. Și când crește colecția, veți afla primele J În ultimul timp apelez la cele de la Rimmel (în special 625 și 600, pentru că sunt culori mai de toamnă). Vouă care vă plac cel mai mult?

No comments :

Post a Comment