October 4, 2012

Dezamagirile lunii Septembrie

La capitolul dezamăgiri ale lunii nu am foarte multe produse, pentru că, în general, am grijă cum și ce cumpăr. Din acest motiv, foarte puține produse ajung să mă dezamăgească. Însă, din când în când, mai dau cu bâta în baltă și, din păcate, trebuie să continui cu seria asta de postări.



Deodorantul Nivea Calm&Care m-a cucerit cu mirosul subtil. Însă nu oferă protecție 24 de ore. Nu oferă protecție nici măcar 8 ore, cam cât stau eu la birou. E bun doar dacă e duminică și n-ai altceva de făcut decât să lenevești prin casă.

Oja Rimmel London I love Lasting Finish în nuanța 058-Lemon Drop e un galben pal, care mi se pare că merge pentru toate anotimpurile. Însă e foarte greu de aplicat. Chiar și după 2 straturi, tot rămân urme de la pensulă, denivelări, porțiuni neacoperite uniform. Și e ca un magnet pentru praf. Mi-am făcut într-o zi pedichiura în nuanța asta, iar pe la jumătatea zilei am văzut că era gri, pentru că tot praful se lipise de ojă și nu se mai ducea, oricât aș fi frecat. Și nu, nu am ieșit pe stradă cu oja proaspăt aplicată.

Balsamul de buze Balea Urea e unul dintre cele mai nasoale balsamuri pe care le-am încercat. E un lichid albicios, care rămâne așa pe buze. Se adună în colțurile buzelor şi nu hidratează deloc. Simt nevoia să tot reaplic, iar asta mă enervează. Mult!

Cam atât cu lista de produse care m-au dezamăgit. Nu recomand nici unul din produse, dar dacă ai încercat măcar unul și ţi-a lăsat altă impresie, aștept părerea ta în comment box. 

No comments :

Post a Comment