November 9, 2012

NOTD - Chic reloaded

Revin cu NOTD pentru o ojă de care sunt absolut fascinată: Colour&Go - Chic Reloaded de la Essence. Fiind înnebunită după culorile închise, dar în special verde şi mov, oja asta mi s-a părut combinaţia ideală între ce îmi place mie mai mult şi mai mult. 


Are tot ce-i trebuie: pensulă bună, culoare superbă, consistenţă nici prea lichidă, nici prea vâscoasă, preţ bun, timp de uscare rapid. Îi lipseşte însă rezistenţa. 


A doua zi după ce mi-am colorat unghiile, oja era deja sărită. Am încercat să refac golurile, să peticesc pe alocuri, însă se observa peticeala mea, aşa că am şters-o. Sincer, am fost puţin dezamăgită de acest aspect şi am înghesuit-o în spatele sertarului cu oje, ca să o pedepsesc. Mă mai gândesc când o iert. 

La tine a fost la fel? E drept că nu am aplicat top coat, tocmai pentru că eram obişnuită cu oje rezistente de la Essence şi fără acest pas. Oricum, culoarea m-a cucerit definitiv.

2 comments :

  1. O port si eu chiar acum :D La mine cred ca vreo 2-3 zile rezista bine, apoi se ciobeste. Nu-mi place insa ca face bule, niciodata nu reusesc sa o aplic fara bule, desi astept mult intre straturi :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am avut o singură dată probleme cu bulele, la o ojă Maybelline parcă. La vremea aia mi se părea că am dat o căruţă de bani pe ea şi îmi venea să plâng când vedeam cum apar bulele. Până la urmă am aruncat-o, pentru că nu era o chestie de uscare. Aveam probleme şi după prima aplicare. Şi credeam că dacă aplic topcoat în strat generos, voi nivela suprafaţa, dar nu. Îmi pare rău că la tine se întâmpla asta. Dar dacă poţi face abstracţie de ele, atunci e bine :)

      Delete