February 12, 2013

Achizitii noi


Articolul de față este o consecință a faptului că din când în când mai am scăpări și reacționez în fața standurilor cu produse de makeup la fel ca un copil în fața standului cu bomboane sau jucării.

Prima achiziție e o ojă Miss Sporty Sparkly Touch, care m-a cucerit cu strălucirea ei. Are sute de particule sclipicioase și abia aștept să o încerc, însă nu m-am hotărât pe ce bază. Ai ceva sugestii?


Apoi, am pățit același lucru la Golden Rose. Eram în trecere (normal, doar nu mi-aș căuta treabă pe acolo) și am văzut ceva nou. Cel puțin pentru mine, pentru că eu stau destul de prost la capitolul noutăți în materie de beauty, tot ce știu este că nu mai văzusem farduri mono ambalate așa frumos la Golden Rose.


Deci ăsta a fost principalul motiv pentru care am poposit acolo: ambalajul. Și apoi am început să testez culorile și am fost destul de impresionată: erau suficient de pigmentate, deloc prăfoase, aveau multe nuanțe pe gustul meu. În general nu prea folosesc culori pe pleoape, mă orientez către nuanțe pământii/ nude, la fel cum am făcut și acum.




La așa ambalaje faine, puteau denumi și culorile, însă au ales varianta cu numere (sunt greu de reținut, dar asta e). Am ales trei: nuanța 204 – un peach mat, foarte asemănător cu nuanța pielii, dar care oferă o notă de prospețime; 109 – un bronz discret, perlat, nu extraordinar de pigmentat, pe care mi-am propus să-l folosesc ca highlight sub sprânceană și nuanța 208 – un gri-pământiu mat, de care sunt absolut îndrăgostită și pe care îl folosesc în prostie. Fiecare fard are 2,5 grame și a costat în jur de 16 lei.



De bucurie că am făcut o achiziție așa frumoasă, am sărbătorit cu un ulei de cuticule de la Farmec, după care mă tot uitam de ceva vreme, însă n-am apucat să-l iau. Am deja un ulei pentru cuticule de la Seacret, cu care mă înțeleg foarte bine, însă l-am vrut pe cel de la Farmec pentru ambalajul lui, mai exact pentru faptul că are pensulă. Îmi place foarte mult, pentru că îl țin în geantă și îl folosesc cu ușurință de fiecare dată când e nevoie (chiar și în taxi). Până acum, îmi place, dar cred că am să revin cu un articol detaliat despre uleiurile mele.


Apropo de cumpărături, tocmai am aflat că pe 14 februarie se va deschide un DM la Lujerului, fix pe strada mea :D How awesome is that? Tu ce ai mai cumpărat în ultima vreme? Îți fac cu ochiul fardurile de la Golden Rose?

17 comments :

  1. Si eu stau la Lujerului, dar nu stiu unde e strada rosia montana...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey,

      E foarte aproape de piața Veteranilor (ieșire metrou Lujerului, cum cobori pe Iuliu Maniu spre Gorjului).

      Delete
  2. ce fain ca se deschide DM aproape de tine, spor la cumparaturi! :)
    imi place oja Miss Sporty, pare deosebita. si eu mi-am luat cateva chestiute noi, chiar azi am scris despre ele, ne-am sincronizat. evident, am si 2 oje printre ele :) pupici :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Am văzut, tocmai ce am citit articolul. Apuc abia seara să deschid reader-ul și să văd ce mai face lumea. Abia aștept să fac prăpăd în DM..Cred că o să mă opresc o dată la 2-3 seri în drum spre casă, ca să mai iau „câte una-alta”. Pup!

      Delete
  3. Foarte draguta oja cu sclipici. Eu as folosi o baza alba, mov sau turcoaz. Apropo de ulei de cuticule practic, ti-l recomand pe cel de la Farmasi, sub forma de creion cu pensula

    ReplyDelete
    Replies
    1. Deși am o căruță de oje, nu am nici una albă. Ar trebui să mă ocup serios de aspectul ăsta :)) Cred că pe o bază turcoaz ar merge foarte bine. Mersi de pont! De ăsta de la Farmasi nu știam, dar mă tentează ideea de creion cu pensulă. E chiar MAI practic decât sticluța asta de la Farmec. Te pup!

      Delete
    2. In cazul asta, tot de la Farmasi poti sa iei si oja alba. foarte pigmentata. pup si eu

      Delete
  4. Oja aia cu sclipici e atat de tareeee....

    shoeper-women.blogspot.ro

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey!

      Mă bucur că îți place. Abia aștept să fac un NOTD, ca să fie văzută în toată splendoarea ei :)

      Delete
  5. Oja Miss Sporty e superba! :)
    Sa te bucuri de toate achizitiile!
    Eu sunt curioasa ce contine uleiul pentru cuticule de la Farmec, daca are ingredientele pe cutie mi le scrii, te rog?
    Pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc, Georgiana!

      Le scriu cum apar pe cutie: Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Glycine Sooja Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Retinyl Palmitate, Citrus Limon Peel Oil, BHA, Citral, d-Limonene. Hope that helps!
      Pup!

      Delete
  6. si eu am acel ulei de la Farmec si imi place foarte mult! sa le folosesti cu drag :*

    ReplyDelete
  7. Ce frumoase sunt fardurile GR, până acum parcă doar sidefate aveau, sunt primele mate pe care le văd. Şi oja e draguţă, încearc-o peste mai multe baze să vezi cum arată mai bine, eu aşa fac când nu mă pot hotărî.
    Sunt si eu curioasă cum e uleiul, am citit un review pe undeva şi din ce reţin parca avea un ulei mineral şi încă nişte uleiuri vegetale (struguri, migdale, sper să nu mă înşel), am zis să rămân totuşi la uleiul meu de migdale care îşi face treaba super bine, dar ăsta ar fi mult mai uşor de aplicat.
    Deci o să vedem multe postări cu şi despre DM, nu? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, chiar aveau doar sidefate. Țin minte pentru că mie îmi plac mai mult fardurile mate și la GR nu găseam niciodată :)) Poate în weekend o să mă joc cu ojele, dar deja cred că știu peste ce o aplic :D Ingredientele uleiului sunt: Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Glycine Sooja Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Retinyl Palmitate, Citrus Limon Peel Oil, BHA, Citral, d-Limonene. Dacă vrei, îți trimit sticluța când îl termin, ca să pui uleiul de migdale în ea :)) Și da, cred că vor fi multe postări care încep cu „DM: Iar am mai luat ceva...” :p
      Te pup!

      Delete
  8. Oja si fardurile sunt superbeee <3! Cat a costat oja de la Miss Sporty?
    Si fardurile de la Golden Rose sunt o surpriza :D. Intr-adevar, ambalajul arata bine, iar de continut nici nu mai vorbesc :D. Am citit ca Golden Rose 209 ar fi dupe dupa nuanta Buck din paleta Naked de la Urban Decay :D. Hmm, eu il voi cauta :D.
    Imi plac noutatile aduse de Golden Rose. Jolly Jewels, acum fardurile astea :D. Bravo lor!
    Sa folosesti cu placere produsele :*!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună Alexandra,

      Oja a fost undeva la 8-9 lei, dar ştiu că la un moment dat am văzut-o şi cu 7 lei. Oricum, ieftineală. Da, standurile lor sunt din ce în ce mai atractive :))

      Mulţumesc, te pup! :*

      Delete