February 10, 2013

Deodorant crema Balea Sensitive - Parerea mea


Cred că am menționat de mai multe ori pe blog că sunt în căutarea deodorantului perfect. De la deodorant la deodorant, lista mea de pretenții se micșorează și ajung să îmi doresc doar un deodorant care să-și facă treaba, indiferent de ce conține.

Problema este că pielea mea reacționează foarte bine la primele cîteva utilizări, după care începe să facă mofturi și nu-i mai place nimic. În una din expedițiile prin DM, am văzut un deodorant cremă de la Balea, la un preț foarte mic. Asta cred că m-a și determinat să-l încerc, pentru că nu ar fi fost o gaură în buget. Asta și faptul că formula lui este cremoasă – m-am gândit automat că nu îmi va irita pielea în nici un fel, ba din contră, o va răsfăța.



Și așa am ajuns să folosesc deodorantul cremă Balea Sensitive. După primele utilizări, credeam că am făcut descoperirea anului. Dar m-am înșelat. Iar pielea mea s-a hotărât să facă mofturi fix pe 7 ianuarie, de ziua mea, întâmplător și prima zi de muncă după Sărbători. Noroc de o colegă de birou care mi-a împrumutat spray-ul ei.

Tubul are 50 ml de produs și a costat 6 lei și ceva (nu-mi amintesc exact cât). Sistemul de dozaj este bombat, permite o aplicare ușoară și nu ai nevoie de mai mult de mărimea unui bob de mazăre/ aplicare.


Mai jos este și lista de ingrediente. Nu mă pricep încă suficient de bine la analiză, așa că nu intru în amănunte, cert este că are o serie de iritanți. Însă, cum spuneam, asta era mai puțin important în momentul în care m-am hotărât să-l încerc, cu speranța că ne vom înțelege bine.


Ce mi-a plăcut la el: textura cremoasă, care intră repede în piele, faptul că nu e nevoie de mult produs/ aplicare și faptul că nu pătează hainele. Consistența lui m-a ajutat și cu micile iritații din zona axilei, cu care mă mai trezesc ocazional. Ah, era să uit de mirosul subtil și plăcut, un miros a cărui descriere seamănă mult cu cea din reclamele de la Mr. Proper sau detergenții de rufe: miroase a curat și a prospețime.

Ce nu mi-a plăcut: nu este eficient. În primele 2-3 ore se comportă ok, dar atât. Iar pentru mine nu a fost eficient nici măcar în anotimpul rece, când nu transpir chiar atât de mult. Mă bătea un gând să-i mai dau o șansă în combinație cu un spray sau ceva, dar până să fac asta, l-am aruncat.

L-aș recomanda persoanelor care nu au în general probleme mari cu transpirația și/sau celor cărora li se descuamează pielea în zona axilei. Nu îl recomand nimănui pentru perioada verii, sunt sigură că nu ar face față la super-temperaturile care ne bântuie în anotimpul cald. Tu l-ai încercat? Dacă da, cum te-ai împăcat cu el?

4 comments :

  1. nu l-am incercat pe acesta, dar si eu sunt exact in aceeasi situatie ca tine - gasesc cate un deo care imi place maxim si dupa un timp parca nu mai e eficient. cel mai mult mi-au placut doua tip spray - nivea si unul de aici, mon savon au lait e marca. dar acum m-am dat pe un deo solid de la fa care merge so far, ca iarna si mai ales dimineata nu mai am chef sa ma dau cu spray :))) pup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ăsta e super ieftin, dar tot nu cred că merită încercat. Până fac o comandă pe iHerb să-mi iau un deo de acolo, folosesc un spray de la Balea, care e bunicel. Deocamdată merge așa, asta până se obișnuiește pielea mea și cu el :)) Dacă și asta de pe iHerb o să mă dezamăgească, trec pe lămâie :)) Te pup, take care :*

      Delete
  2. Nu l-am incercat, si la mine merg bine deodorantele un timp si pe urma pauza, acum am 3 pe care le tot rotesc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uite o idee bună, cred că asta ar trebui să fac și eu. Să le rotesc, ca să nu dau pielii ocazia să se obișnuiască prea repede cu ceva. Dar mai caut, sunt sigură că până la urmă am să găsesc ceva bun. Cel mai mult m-am înțeles cu un deodorant de la Amway, dar după 2 ani am începu să am probleme și cu ăla..Te pup!

      Delete