October 16, 2012

Achizitii noi, din nou :)

Când am fost acasă, în concediu, mi-a picat pe mână un catalog de la Avon și evident că nu m-am putut abține, așa că am comandat câte ceva. Nu mai comand de mult timp de la ei produse de îngrijire, însă la farduri sau alte cosmeticale îmi curg ochii.



Având în vedere că sunt înnebunită după oje, am mai luat una de la Speed Dry+, în nuanța Sateen- un roz sidefat, delicat. Fiind în perioada mov, am mai cumpărat un dermatograf Glimmerstick Diamonds în nuanța Sugar Plum.





Am fost foarte plăcut surprinsă de acest creion. Are mina foarte moale, se aplică ușor și cu precizie, iar cel mai important aspect este că nu se transferă pe arcadă, așa cum pățesc cu majoritatea creioanelor dermatograf. În concluzie, cred că am să-mi cumpăr mai multe nuanțe din gama Glimmerstick.

Al treilea și ultimul produs este un rimel, pentru că cel pe care îl aveam era pe terminate. Se numește Super Drama, însă nu face nici pe de parte ce promite. În schimb, sunt destul de mulțumită de el, pentru efectul natural pe care îl oferă după aplicare. Îmi place că nu încarcă genele deloc, însă le arcuiește suficient de mult cât să-ți dai seama că am gene :))




Despre scurta sesiune de shopping (de o zi) din weekend am să vă povestesc cu altă ocazie. Eventual când prind lumină bună pentru poze, pentru că am cumpărat câte ceva.



Sigur ai încercat măcar o dată în viața asta un dermatograf de la Avon. Ce părere ai de ele? Sau de produsele Avon în general?

2 comments :

  1. Dragute produse desi eu nu am o parere foarte buna despre produsele Avon.Imi comand de multa vreme de la ei si sincer,nu ma dau pe spate.Parfumurile sunt cat de cat de calitate si unele rujuri...Oriflame mi se pare o firma mult mai buna. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună Bianca,

      Să ştii că nici eu nu sunt fană Avon, însă mai am momente când mai cumpăr una-alta. La parfumuri nu mă arunc dacă nu le pot mirosi/testa înainte. Mulţumesc de recomandare :) Te pup!

      Delete