October 15, 2012

NOTD- Purple and Blue


Uite că am reușit să îmi fac timp într-o zi pentru un model mai elaborat. Vei râde cand vei vedea fotografia, dar jur că mi-a luat destul de mult, având în vedere că a fost făcut printre toate activitățile importante de seară (gătit, pregătit haine, etc).




Am folosit din nou ojele mele preferate, în nuanțe de mov, pentru că mi s-a făcut un dor nebun de ele cât nu le-am folosit: Rimmel London 600- Deliciously Dark și 625- Sir, Yes Sir!, apoi m-am gândit să vin și cu ceva pată de culoare și am ales 825- Bright back at you , tot de la Rimmel 60 Seconds.




Modelul a fost făcut din pensulă (m-a ajutat și faptul că pensulele de la 60 Seconds sunt destul de late), baza a fost nuanța cea mai închisă, iar modelul l-am aplicat doar pe inelarul de la mâna stângă.




No comments :

Post a Comment