October 13, 2012

Rutina mea de ingrijire a tenului


Rutina mea de îngrijire a suferit destul de multe modificări de-a lungul timpului, în funcie de anotimp, de noutăți, descoperiri sau revelații. Momentan, este simplificată și folosesc o serie de produse alese mult mai atent (adică nu mai pun botul la toate promisiunile scrise pe ambalaje și încerc să mă interesez de cum este formulat, să citesc review-uri înainte, etc). Nu am ajuns să folosesc numai produse OK, but I'm getting there.


Așadar, îmi încep ziua prin a mă demachia cu Bioderma Sensibio H20 și folosesc o singură dischetă demachiantă, pe care o trec pe toată fața, pentru a culege sebumul instalat peste noapte. Prefer varianta cu loțiunea micelară, pentru că mi se pare mult mai light și e suficient pentru dimineață. Apoi limpezesc tenul cu apă și folosesc serumul Olay Regenerist pentru hidratare. Aștept câteva minute și trec la partea de makeup, care începe cu Garnier BB Cream și e urmată de alte cosmeticale.


Seara îndepărtez machiajul cu gelul de curățare Avene Cleanance, culeg resturile cu Bioderma Sensibio H20, limpezesc și aplic serumul de la Olay. Dacă trebuie, mai aplic bulinuțele de la Balea Young pe eventualii monstruleți și las să acționeze peste noapte.


În ultima vreme nu mi-am mai făcut măști de față homemade, așa cum obișnuiam. O dată pe săptămână, exfoliez ușor pielea cu zahăr, după care aplic masca Yes to Tomatoes, aștept 5 minute, o îndepărtez și trec la hidratare. 


În perioada imediat următoare voi introduce în rutina de îngrijire un exfoliant BHA 2% de la Paula's Choice și un BB Cream asiatic. Abia aștept să le folosesc, în special exfoliantul și să văd dacă într-adevăr problemele mele cu punctele negre se vor reduce. Cum am mai spus într-o postare mai veche, cele de pe nas nu reprezintă un frust pentru mine, însă cele care îmi apar pe obraji și se inflamează mă scot din minți.


Cam atât despre rutina mea de îngrijire a tenului. Tu ce produse folosești Și ce pași urmezi? Chiar sunt curioasă, poate îmi vin idei noi :))


No comments :

Post a Comment