September 18, 2012

La ce sunt bune cutiile de pantofi

În momentul în care m-am mutat într-o cameră nemobilată aveam nevoie disperată de spații de depozitare- de orice fel. Normal că m-am dus la Ikea sa văd ce pot găsi, însă sincer mi se părea o aberație să dai peste 40 de lei pe o cutie. Așa că m-am hotărât să fac altceva. Am adunat cutiile de pantofi și le-am făcut un makeover.

De ce ai nevoie:
  •     rolă de hârtie (cu ce print vrei tu)- e în jur de 6-7 lei în Bamboo
  •     lipici (3 lei)
  •     o cutie de pantofi (din astea ar trebui să aveți suficiente, nu? J)
  •     o foarfecă



Nu trebuie decât să desfășori rola de hârtie, să măsori dimensiunile și să tai o bucată suficient de mare- cât să acoperi partea exterioară a cutiei. Eu am pus lipici din belșug direct pe cutie, după care am lipit hârtia. Dacă nu ești sigură că lipiciul va ține, poți securiza marginile cu scotch. La fel am procedat și pentru capac. Rezultatul? TA-DA!


Ca să știu ce e în fiecare dintre cutiile pe care le-am învelit, am căutat pe net modele de etichete și le-am printat pe foaie autocolantă. După îndelungi oscilații între zecile de modele, le-am ales pe astea:



Și pentru că la birou zăceau niște cutii de carton pe care nu le băga nimeni în seamă, m-am gândit să le salvez și să le fac frumoase:



Prefer metoda asta pentru că:

  •      pot alege dintr-o gamă foarte variată de print-uri
  •     dacă vreau, pot asorta cutiile cu alte elemente din cameră (gen perdea sau covor)- nu că aș avea așa ceva) Zic doar așa, pe viitor.
  •     mă costă mult mai puțin decât dacă mi-aș lua orice cutie din IKEA sau hypermarket
  •     sunt făcute de mine și asta îmi dă un sentiment de bine


Nu e mult mai la îndemână varianta asta? Ca să nu mai spun că pot fi personalizate cu texte și desene cu marker-ul sau diverse aplicații de material, etc.

2 comments :

  1. Arată cute, dar la mâinile mele stângi (2 în dotare), n-ar ieşi nici pe departe la fel de frumos :D Aşa că rămân la Skubb-urile mele textile şi versatile sau la cutiile de carton întărit de la Ikea. Sunt puţin mai scumpe (Skubb set de 3 de dimensiuni diferite vreo 25 de lei si cutiile de carton vreo 10-15), dar la fel de eficiente.

    Şi îmi place ideea cu etichetele! La mintea cocoşului, dar pe mine nu m-a dus capul până acum (d'oh!) :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Stai liniştită, mi-au dat şi mie bătăi de cap la început şi a fost un TA-DA chiar şi pentru mine atunci când am reuşit. Până la urmă, cele 2 cutii mari adăpostesc diverse perechi de sandale şi pantofi, iar restul nimicurilor stau în cutii de la IKEA. Am fost şi am avut un moment de "fuck it, le iau" - mai ales că aveau seturi de câte 2 cutii la 15 lei/set. :*

      Delete