September 12, 2012

Ramble

Azi vreau să vorbesc despre haine. Cred că cel puţin o dată la două zile dau peste câte un site cu haine mişto, la preţuri care mi se par foarte OK. Şi fac wishlist-uri peste wishlist-uri, pe care le reduc apoi la doar câteva articole, după care încep să le visez seară de seară, până în momentul în care reuşesc să le cumpăr.
thebeautytag
Multe din ele au modele ieşite din comun, sunt foarte colorate, sunt lucruri care îmi plac, care nu seamănă cu nimic din ce am eu în garderobă. Câteodată îmi cumpăr lucruri pe care nici măcar nu am cu ce să le combin, dar faptul că îmi plac atât de mult eclipsează orice fărâmă de luciditate.
Iar când văd haine la reduceri, intru în priză. Fără să mă mai gândesc dacă o piesă îmi trebuie sau nu, pur şi simplu o cumpăr pentru simplul motiv că e mult mai ieftină decât era acum două zile. Bine, de fapt, făceam asta cu ceva timp în urmă. M-am mai liniştit şi m-am mai cizelat la capitolul ăsta.
Am încercat să fiu mai organizată şi mi-am dat seama că shopping-ul ăsta compulsiv nu mă ajută cu nimic. Din punctul meu de vedere, nu mai are rost să iau o haină, decât dacă merge la cel puţin alte 10 pe care le am deja acasă. Din acest motiv, am făcut o serie de modificări:
-Mi-am cumpărat suporturi şi multe umeraşe
-Am pus hainele pe categorii (fuste la fuste, rochii la rochii, etc) şi pe culori, ca să le văd mai bine şi să le găsesc mai uşor
-Am făcut o listă cu lucruri care îmi lipsesc şi care îmi trebuie (am sărit peste mofturi)- de exemplu, mi-am achiziţionat un sacou, pentru că nu aveam
-M-am uitat ce merge cu ce şi cu ce aş putea completa garderoba, în aşa fel încât să pot combina cât mai multe haine între ele şi să nu duc lipsă de basics
-Lista de cumpărături este o combinaţie între ceea ce îmi trebuie şi inspiraţia de pe net (tendinţe, outfit-uri, accesorii, etc.)
-Apropo de tendinţe, foarte puţine din hainele pe care le am sunt în tendinţe. Ăsta nu e principalul reper când îmi iau haine, pentru că moda se schimbă o dată la 6 luni
-Prefer să investesc în lenjerie, blugi, tricouri în culori uni- sunt mai uşor de accesorizat şi asortat
-La capitolul încălţăminte: eu nu le prea am cu tocurile. Cel mult mă deplasez ca o lebăduţă pe platforme. Încălţările cu talpa joasă sunt de preferat: comode şi practice.  Şi de obicei am chestii puţine care merg la mai multe ţinute. Şi le port pe alea până le fac praf :))
De curând mă gândeam că mi-ar mai trebui vreo 3 perechi de blugi pană. Pentru cizme şi ghetuţe. Şi în timp ce căutam pe net diverse modele, m-a izbit super ideea să îmi strâmtez blugii pe care îi am deja şi să le fac diverse alte modificări, gen rupturi sau să aplic ţinte, ca să “revergorez” garderoba. La fel voi face şi cu câteva cămăşi, tricouri şi bluze.
Dacă stai şi te gândeşti, multe din hainele pe care le avem deja pot suferi mici/mari modificări, iar costurile sunt mai mici.
Din acest motiv, în curând voi inaugura secţiunea de DIY, în care voi posta ideile şi modificările pe care le suferă hainele mele, de fiecare dată când acest lucru se va întâmpla. Şi sper să vă placă şi să o găsiţi useful & inspiring.

No comments :

Post a Comment