September 14, 2012

Wishlist de toamna




Zi de zi citesc zeci de bloguri și review-uri la diverse produse și le trec în carnețel la secțiunea wishlist. Multe din ele sunt trecute doar pentru că au rating mare. Acum, nu știu cum sunteți voi, dar eu, când fac lista finală, țin cont într-o mare proporție și de chestiile de care chiar am nevoie, pentru că mă gândesc și la Sfântul Portofel. Așa că toamna asta vreau și trebuie să-mi achiziționez:

Un exfoliant 2% BHA- evident, m-am oprit pe site-ul Paulei, însă nu m-am hotărât încă dacă să aleg SkinPerfecting Liquid sau Clear Targeted Blemish Toner. Efectele lor sunt aceleași. Punctele negre de pe nas nu au reprezentat niciodată un frust pentru mine, însă cele care îmi apar pe obraji sau bărbie se inflamează de cele mai multe ori și se transformă în monștri. Și, sincer, vreau să scap de ele fără metoda clasică (abur și extracție), pentru că mai rău fac.

Cremă de corp- pentru că vremea se va strica în curând, am nevoie de o cremă mai hidratantă ca de obicei și am ales AlbaBotanica Very Emollient Body Lotion Unscented. Are review-uri foarte bune, gramaj mare (340 g sau 907 g) și preț mic. Perfect, nu?

Gel de duș- am tot căutat un gel de duș care să nu îmi usuce pielea, pentru că detest senzația aia. Chiar dacă durează puțin până apuc să mă dau cu cremă, prefer să nu-mi maltratez pielea și vreau să încerc Jason Natural Satin Shower Body Wash( Fragrance Free).

Balsamurile de buze sunt mai mult o curiozitate și un moft, pentru că încă nu am terminat Carmex-ul, însă vreau să-mi iau alte două: Hurraw! Lip Balm SPF15 și Now Foods Completely KissableLip Balm. Le-am văzut pe lista de recomandate ale Pasagerei și chiar îmi arde buza J)

Pentru unghii, îmi doream de mult timp Sally Hansen Instant Cuticle Remover și câteva oje China Glaze (în speță Unpredictable, Agro și Trendsetter).

Pentru păr, deși îmi doresc mai multe produse, mă rezum la un șampon de care am tot auzit de bine: JasonNatural Fragrance Free Daily Shampoo. Sunt foarte curioasă cum se comportă ăsta. Nu-mi plac șampoanele care nu descurcă părul și care îl seacă de orice urmă de sebum. Chiar dacă ideea este să cureți tot, nu-mi place senzația aia de squeaky clean.

La capitolul makeup (trecând peste momentele în care aș putea fi slobodă de mână), am trecut pe listă două pensule de la ELF: una pentru fard și una pentru blenduit.

Și dacă totul decurge conform planului și mă rezum la listă, s-ar putea chiar să-mi iau și un parfum. Mi-e dor să miros a Lolita Lempicka.

Lista asta a fost foarte bine gândită și sper să mă țin de ea și să vedeți lună de lună review-uri  la produsele pe care le-am înșirat mai sus.

P.S. Dacă se poate, mi-aș dori foarte mult ca în toamna asta să nu se mai oprească apa fix în timp ce fac duș, îndeosebi după ce m-am săpunit din cap până în picioare. Foarte mult! :))

Voi ce ați trecut pe listă pentru toamnă? Also, dacă ați încercat oricare din produsele de mai sus, do tell cum a fost!

No comments :

Post a Comment