October 25, 2012

DIY - Bratara facuta dintr-o fosta curea



Asta e! Când mă chinuie talentul, mă chinuie tare. Acum câteva luni mi s-a rupt o curea maro, din piele întoarsă, cu cataramă bronz. Și, deși în primă fază am vrut să o arunc, am pus-o deoparte în ideea că la un moment dat voi face ceva cu ea. În weekend am dat peste ea din greșeală și m-am gândit că cea mai bună variantă ar fi să o transform în brățară.

Ai nevoie de:

  • Un ac
  • Foarfecă
  • Ață în ce culoare vrei tu (eu am ales negru)
  • Nasturi
  • Și o curea subțire sau groasă – care nu mai poate fi folosită pentru scopul inițial



Pașii sunt mai mult decât simpli. Am măsurat cureaua pentru a mă asigura că tai suficient de mult, am ales un năsturel care mi s-a părut mie că merge cromatic cu viitoarea brățară și am trecut la treabă.

Într-unul din capete am cusut nasturele – înainte de asta, am tăiat capătul în V - iar în celălalt am făcut o gaică, pe care am măsurat-o de mai multe ori, ca să mă asigur că trece nasturele prin ea (având în vedere că e pătrat, situația e puțin mai delicată).



Și atât. Toată treaba a durat maxim 15 minute. Și m-am ales cu o brățară nouă dintr- curea care mi-a fost tare dragă. În primă fază am vrut să aplic și câteva ținte, însă nu am avut cu ce să le lipesc. Până iau silicon sau ceva, va rămâne simplă.





Așa că atunci când vrei să arunci o curea sau o bluză, gândește-te înainte dacă nu poți face altceva din ea. Dacă vrei :)

No comments :

Post a Comment