October 31, 2012

DIY - Pimp your rings with nail polish

Recunosc, am văzut mai multe filmulețe pe Youtube pe tema asta, iar ideea mi s-a părut prea tare ca s-o las să treacă pe lângă mine. Asta și pentru că aveam material de lucru. În perioada liceului am avut o mică obsesie pentru inelele de argint. Acum am una pentru cele mari și colorate.


Așa că am profitat de faptul că am suficient de multe inele plictisitoare și m-am gândit să le colorez cu ojă :) Până acum am colorat doar 3, simplu, fără artificii, într-o singură culoare. Următorul pas este să încerc un model ombre, dar asta va fi într-un episod viitor.

Pentru primul inel am folosit Flormar 435, pentru că mi se pare o culoare foarte potrivită pentru toamnă și pentru că merge cu destul de multe din culorile pe care le am în garderobă.



 Procedeul e mai mult decât simplu. Am spălat inelele cu săpun și le-am uscat bine, ca să am o suprafață de lucru curată și degresată. Apoi am aplicat lac de unghii în două straturi și le-am lăsat la uscat peste noapte, ca să mă asigur că e totul OK.



Pentru celelalte două inele am folosit Farmasi 52 (roșu-vișiniu) și Flormar 436 (gri metalic) pentru a da un boost culorii argintului. 




Bineînțeles, acum îmi vin în cap tot felul de idei și combinații, așa că în momentul în care mă voi plictisi de aceste culori, voi adăuga câteva straturi de ojă cu particule sclipicioase sau voi încerca să fac un ombre ring :)

Nu știu să spun nimic despre rezistența lacului de unghii pe inele de argint, până acum nu au pățit nimic, deși au fost scoase la plimbare și apoi aruncate în cutia lor, printre alte inele - iar oja nu a sărit. Evident, voi face un update la acest articol în momentul în care voi observa că treaba începe să scârțâie.

Îți place ideea? Also, ai și alte sugestii despre ce modele aș mai putea face?

2 comments :

  1. love the DIY! the leaf ring just came alive!
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Hey, thanks! Glad you like it! Your blog is pretty awesome! :D

    ReplyDelete