November 2, 2012

NOTD - Pink Flormar

Flormar 124 este una din ojele roz la care m-am uitat mult şi bine şi, nici după ce am cumpărat-o nu sunt convinsă dacă îmi place sau nu. Părea un roz cuminte, delicat, potrivit pentru birou şi m-am gândit să-i dau o şansă. Nu regret, însă nu e exact ce îmi imaginam eu. De asta am şi purtat-o o singură dată.


Pensula este destul de lungă, la fel ca şi celelalte de la Flormar, îngustă şi nu îmi prea place să lcurez cu ea. Timpul de uscare e OK, însă trebuie să am grijă la mişcări bruşte chiar şi după ce mi se pare că s-a uscat, altfel risc să stric frumuseţea de manichiura.




Am aplicat-o în două straturi, însă tot nu am fost mulţumită de rezultat. Cred că pur şi simplu nu îmi place cum vine pe mine, pentru că are o culoare frumoasă, numai eu strâmb din nas atunci când o văd pe unghiile mele. Despre rezistenţă nu mă pot pronunţa, pentru că am purtat-o o singură zi şi m-am grăbit să o dau jos şi să îmi colorez gheruţele cu ceva care să nu-mi ridice atâtea semne de întrebare.


Also, spuneam aici despre nişte swatch-uri făcute în timpul verii, pe care nu am mai apucat să le pun pe blog, aşa că m-am hotărât să nu o mai lungesc şi să adaug astăzi şi Rimmel London 60 Seconds 440 - Sun Downer. Despre pensulele şi, în general, ojele 60 Seconds am mai vorbit şi mi-am exprimat iubirea faţă de ele, iar culoarea asta îmi place foarte mult, pentru că e puternică, vie şi poate fi o pată de culoare, în cazul unei ţinute uni, să zicem. Oja rezistă foarte bine, în imaginile de mai jos o aveam deja de 4 zile pe unghii, fără top coat.



Deşi nu e printre primele alegeri în sezonul rece, mă văd purtând-o la o ţinută all black. Cu accente metalice, dacă se poate :) Zic bine?

No comments :

Post a Comment