December 22, 2012

DIY - Charm Bracelet


Vin Sărbătorile, viiin Sărbătorile, vin! Aglomeraţie. Îmbulzeală. Repezeală. Zilele trecute am avut onoarea să trec prin câteva hipermarket-uri și mi-am adus aminte de “spiritul Sărbătorilor”. Oamenii nu mai sunt atenți pe unde merg şi în cine se izbesc, pentru că sunt prea concentrați să caşte gura nu după ceva anume, ci după ceva ce le-ar putea plăcea, ce li s-ar părea potrivit. Şi atunci întind mâna spre raft, cu speranţa că nimeni altcineva nu va face asta înainte să ajungă ei acolo.



Ca alternativă la toată nebunia asta, propun cadourile handmade. “Ah, nu, nu am imaginaţie pentru aşa ceva! Plus de asta, am două mâini stângi!” Dar nu vorbesc de cine ştie ce corp cu rafturi tăiate cu o mini drujbă în propria sufragerie, în timp ce prietena ta sare dintr-o parte în alta cu aspiratorul, ca să prindă cât mai multe aşchii. Vorbesc de ceva simplu de făcut și de efect. Un cadou făcut cu drag. A charm bracelet.



Brăţara este făcută de mine pentru mine, însă am ales să o prezint ca pe o alternativă pentru cei care poate nu mai au timp să alerge, să caute sau care, pur şi simplu, văd chestia asta ca pe o idee mai bună.



Nu ai nevoie de mai mult de 3 fire de piele şi câteva charm-uri. Aranjezi firele de piele cap la cap, faci un nod în capăt şi începi să le împleteşti normal, strecurând după bunul plac charm-uri, biluţe, mărgeluţe sau ce-ţi mai trece prin cap. Poţi folosi chiar şi ace de siguranţă, depinde de tine şi gusturile tale. 



La final, mai faci un nod şi ai terminat. Nu durează mai mult de 5 minute. Pe cuvânt. Pentru modelul meu, am folosit mici pandantive primite în timp de la persoane dragi şi pe care m-am hotărât să le ţin la un loc.



Şi, dacă tot vorbim de cadouri, a special someone a avut grijă să-mi împodobească pereţii şi să-mi înfrumuseţeze dimineţile cu un stencil reprezentând-o pe the one and only, Marilyn Monroe:


I'm very definitely a woman and I enjoy it.

Tu ce cadouri ai ales pentru cei dragi anul ăsta? 

No comments :

Post a Comment