January 23, 2013

Prima cea mai proasta saptamana din an

Știu că am absențe nemotivate în catalog și nu am mai postat nimic de ceva vreme, dar sunt prinsă în cea mai aglomerată și îmbârligată săptămână din anul ăsta. Nu mă plâng, dar pe lângă faptul că sunt busy as a bee la birou și în afara lui, m-a luat și un dinte de cap și vreau să mă ocup de el.

Meanwhile, pentru că nu e cea mai roz perioadă, iau o o pauză de câteva zile, cu promisiunea că revin cât de curând cu o postare nouă. La tine cum decurge săptămâna? Aud legende cum că asta e luna în care cei mai mulți oameni își iau concediu, pentru că își aduc aminte cât de bine le-a fost de Sărbători și simt nevoia să recreeze condițiile și atmosfera :)

10 comments :

  1. Imi pare rau ca ai cateva zile mai neplacute, dar gandeste-te ca intotdeauna urmeaza unele mai frumoase, fara exceptie! :)
    Nici ale mele nu sunt minunate si zau ca as vrea iarasi vacanta (a trecut asa putin de la cea de Craciun..).
    Te pup, cheer up! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey,

      Mulțumesc de urări! Știu cum merge treaba, cazi, te ridici, dar va fi bine :) Te pup!

      Delete
  2. draga mea, dupa furtuna iese soarele mereu. si apoi iar se aduna norii de furtuna si tot asa. orice probleme apar, gandeste-te ca exista solutii si fa orice sa te inveselesti macar un pic. poate o oja? ;;)
    anyway, saptamana mea e dubioasa so far, a fost foarte aglomerata, acum mi-e teama sa adorm ca is singura acasa si se anunta un weekend mega ploios. oh, the joy!
    iti trimit un hug virtual si o lingura de Nutella din care tocmai am inceput sa mananc. pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ești o scumpă! Mulțumesc de Nutella, eu m-am dopat cu bomboane de ciocolată :) Mi-am luat și o ojă, să știi :)) Una de la Golden Rose, o nuanță mint, mi-am vopsit părul și deja parcă e mai bine :)Mie când mi-e teamă să adorm, aprind lampa și pun muzica chill în surdină, mă infofolesc cu pătura și mă gândesc la chestii faine, la tot ce vreau să fac și vizualizez tot felul de succese :)) Apoi mă ia somnul. Te pup și te îmbrățișez!

      Delete
  3. Stii ceva? Nu lasa problemele/necazurile/munca sa te doboare!! De fapt,nu lasa nimic sa stea in calea bunei tale dispozitii (mai ales psihice). Toate-s trecatoare, chiar si noi, prin urmare fruntea sus! Te pup si sper sa vad curand o noua postare:D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cu teoria stau bine, practica scârțâie :)) Nivelul de energie e low, dau vina pe răceală pentru asta și aștept să treacă (nu aștept doar, o bombardez cu pastile și ceaiuri). Mulțumesc de încurajări! Te pup :*

      Delete
  4. :( dantura are minunata caracteristica de a te sacai fix cand e contextul mai naspa: fie in concediu, fie in miez de noapte, fie cand e f greu spre imposibil sa ajungi la dentist. Iti tin pumnii sa le rezolvi pe toate cat mai repede si cu minim de stres, stresul imbatraneste :D Te pup, astept vesti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, nu mă așteptam să mă lovesc de chestiunile astea acum, dar dacă trebuie, trebuie! Se rezolvă toate :)) Timp, bani și energie să fie! Te pup și eu! :*

      Delete
  5. Sper ca totul sa se rezolve cu bine si cu siguranta vor urma zile foarte bune.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Abia aștept să scap de problemuțele de sănătate și să revin în forță! Mulțumesc de gândurile bune! Te pup!

      Delete