February 25, 2013

NOTD - Romantic Show

Ca să fiu iertată că nu am scris de mult aici, m-am gândit să te îndulcesc cu una din cele mai frumoase manichiuri pe care le-am făcut eu până acum (până acum, am zis!). Nu e nimic elaborat, fancy, dar îmi place foarte mult cum arată combinația de negru cu sclipici (de orice fel), însă în special cel de mai jos.



Am folosit ca bază Nail Optical Whitener de la Flormar, apoi am aplicat un strat de Essence Ticket to the Show, vreo două de Essence Time for Romance și m-am oprit la încă un strat de Essence gel-look topcoat (nu pentru că sclipiciul ar agăța sau ceva, dar am vrut să protejez frumusețea).



Fiecare din ojele astea se comportă exemplar atunci când sunt aplicate individual, dar împreună fac o treabă tare bună. Manichiura m-a ținut 4 zile fără probleme și probabil ar mai fi rezistat puțin, dacă nu voiam eu să încerc altceva. 



Am primit foarte multe complimente, inclusiv de la bărbați, care, în mod surprinzător, tot stăteau și analizau „minunea”. Nici eu nu mă pot sătura de delicatețea sclipiciului roz și de jocul particulelor mari și mici.


Aș vrea să încerc și pe o bază mov închis, dar am rămas fixată pe combinația asta, care mă duce cu gândul la un cer înstelat...roz :)  So, mi-am ispășit păcatele?

12 comments :

  1. E foarte draguta, sclipiciul e un must have si pentru mine.

    Pup

    shoeper-women.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulţumesc! Eu nu mă mai satur de sclipici, mai am puţin şi umplu sertarul doar cu sclipici :) Pup back!

      Delete
  2. Arata foarte dragut! :X Chiar pare ca ai depus mult efort la manichiura. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulţumesc, bambina! :) Pare, dar a fost destul de simplu. Singurul lucru care poate deranja este timpul de aşteptare dintre aplicări. Dar rezultatul merită! Te pup!

      Delete
  3. cu siguranta ca ti le-ai ispasit :D super frumoasa combinatia, trebuie sa pun si eu mana pe un sclipici asa dragut. te pup :)

    ReplyDelete
  4. Ah, lovely! Am patit-o si eu pe asta cu holbatul barbatilor la unghiile mele, nu imi venea sa cred. Unii reactioneaza la rosu, unii la oje cu slipici. Am una verde de la Flormar, moartea barbatilor :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, dear! Mi se pare funny să-i văd cum analizează ei situaţia şi chiar par interesaţi de oje :)) Vreau să văd şi eu moartea bărbaţilor :))

      Delete
  5. Si mie imi place mult Time for Romance. Dar pe cat de mult imi place asa imi vine sa o arunc cand trebuie sa o sterg de pe unghii :)
    Ti-a iesit foarte frumos.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, am uitat să scriu despre asta :) Şi eu îmi făceam o mie de nervi când era vorba de scos sclipici, dar după ce am descoperit metoda cu împachetatul unghiilor în staniol, m-am liniştit. Mi-e mult mai uşor aşa şi nici nu mai umplu toată pielea cu sclipicei. Pup!

      Delete