September 24, 2014

RUJ DE TOAMNA


Am fost în concediu săptămâna trecută și am dat o fugă pe-acasă. Acolo am făcut un schimb cu mama. I-am dat ei rujul Oxford Wine (swatch aici), iar eu am luat un altul, tot de la Avon, din aceeași colecție, doar că într-o nuanță de maro-cărămiziu - perfect pentru toamnă. Se face că și eu și mama suntem foarte încântate de mica noastră afacere.


În tinerețile mele, eram înnebunită după nuanțele de maro - le foloseam pentru machiajul stângaci al ochilor, dar și pentru buze, mai ales că rujurile maronii erau în vogă (cel puțin printre femeile din familia mea). În timp, am descoperit infinit mai multe nuanțe/culori, dar când am văzut Buttered Rum am simțit dragoste.


E nuanța perfectă pentru toamnă, îmi pare potrivit în peisajul coloristic al feței mele, se asortează cu părul, e o culoare caldă, moale și plăcută. Rujul are o textură destul de cremoasă și un finish lucios, nu usucă buzele, e pigmentat - chiar și după ce luciul dispare, pigmentul rămâne. 


E a pain in the ass atunci când vine vorba de pupat persoane dragi, l-am împrăștiat pe fețele alor mei și a ajuns inclusiv pe obrazul meu drept la un moment dat :) Dar îmi place.

A swatch for you


Ce părere ai de Buttered Rum? Te încântă nuanțele de maro pe buze sau ți se par prea old-school? Dacă îţi place, îl găseşti aici, are şi preţul redus acum.

10 comments :

  1. Îți stă perfect cu această nuanță de ruj! Eu recunosc că nu am avut astfel de culori. Doar pentru că prefer fie o culoare mai naturală ( un roz foarte subtil, aproape insesizabil ) sau roșu. Următorul pas pe care vreau să îl fac este în sfera rujurilor burgundy. Sper să mi se potrivească.

    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc, Andreea! Să știi că e o culoare puternică pentru mine și e nevoie de curaj. De multe ori, prefer și eu rozurile cuminți, dar am hotărât să nu mă limitez și să experimentez. Așa am ajuns să port chiar și roșu aprins ziua (și-mi place, haha). Un burgundy cred că am să caut și eu mai la iarnă ♥

      Delete
  2. Tu esti un cameleon, mai femeie! Also, pretty pictures :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) I do my best :p Thank you, am avut ajutor de nădejde ♥ Pup! :*

      Delete
  3. Rosu, portocaliu, maro, cu toate iti sta bine. Am si eu vreo 3 rujuri in nuante de maro si maro-roscat. Si pentru mine era un fel de ruj rosu, dar nu pentru ca il purtam rar ci pentru ca multi il considerau indraznet.
    xo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc, Mihaela! Da, e o culoare care sare în ochi, dar am ajuns să port tot mai des astfel de culori, pentru că sunt frumoase. Și nu mă mai limitez la seară sau evenimente. Dacă am chef de roșu, îl trântesc de la prima oră a dimineții :)) Ideea e ca restul machiajului să fie minimal. Te pup!

      Delete
  4. Arata superb! Te prinde de minune.
    Pupici,
    Lore.

    ReplyDelete
  5. Se potriveste perfect cu noua culoare a parului tau! <3 Buna afacere:> Te pup! :*

    ReplyDelete