March 5, 2016

QUEEN BEE BY APIVITA

Săptămâna asta Apivita a lansat noua gamă Queen Bee, într-un cadru de poveste, la Palatul Ghica-Grădișteanu - un decor în care m-am pierdut cu privirea și din care nu aș mai fi plecat, sincer. Mă văd locuind acolo, dar numai cu condiția ca pereții să fie tapetați cu calorifere.




La evenimentul de lansare au venit și soții fondatori ai brand-ului, Nikos și Niki Koutsiana și, în timp ce povesteau despre noile produse, m-a izbit un gând. Am uitat să menționez că am ajuns acolo după ce am bolit 5 zile (și nu am terminat), cu șervețelele după mine (dar pe care le-am lăsat în geacă și geaca la garderobă) și am stat aproape de ușă, ca să pot ieși repede în caz că mă pocnește vreo criză de tuse sau vreo nevoie acută de a-mi sufla nasul (am primit în dar un șervețel de la Oana Stan). 

Așa, gândul - care m-a cuprins în ciuda panicii că aș putea strica prezentarea cu tusea mea. Sunt obișnuită să iau noile lansări de-a gata, le asimilez repede și apoi uit. Însă acum, ascultând povestea, mi-am dat seama cât de multă muncă e în spatele oricărei lansări cosmetice - de la concept, la conținut, ingrediente, ambalaj, la testări, aprobări și organizarea evenimentelor. Și m-a copleșit complexitatea procesului și cumva nu pot să simt decât apreciere. Multă apreciere pentru munca depusă.


Cei doi au fondat Apivita în 1979, inspirați de viața albinelor și de beneficiile plantelor din Grecia și au dorit un brand cu produse cât mai naturale. Fiind pasionată de hârtie și lucrând cu ea, m-am bucurat să aflu și că noile ambalaje exterioare sunt schimbate și făcute din hârtie care provine din surse responsabile. Faptul că au făcut acest pas îmi dă senzația că brand-ul Apivita e și mai bine închegat acum.


Cât despre gama Queen Bee, aceasta este bazată pe lăptișorul de matcă încapsulat în stare proaspătă în lipozomi și extract patentat de propolis. Produsele Queen Bee nu conțin siliconi, parabeni, propilen glicol, uleiuri minerale, etanolamină, flatați, PCM, NM. Gama este formată din ser holistic anti-îmbătrânire, cremă anti-îmbătrânire pentru zi SPF20/PA+++, cremă holistică anti-îmbătrânire pentru zi cu textură lejeră, dar și una cu textură bogată (fiind destinate tenurilor mixte, respectiv uscate), cremă anti-îmbătrânire pentru noapte și cremă anti-îmbătrânire pentru ochi. Toate produsele conține ingrediente naturale în proporție de 94-96%.


Mie mi-au atras atenția în urmă cu câțiva ani cu balsamurile de buze, în iarnă am încercat și gelul de duș cu miere, care a intrat rapid în categoria preferatelor, iar acum îmi delectez gâtul și decolteul cu crema de zi cu textură bogată. Noua gamă se găsește în farmaciile Sensiblu sau în magazinul propriu Apivita din Băneasa Shopping City. 

Until next time,

No comments :

Post a Comment