November 1, 2016

LATEST FAVOURITES

Deși am lăsat să treacă mult timp de la ultimul articol cu preferate, mă mânca palma să povestesc pe blog despre ce mi-a mai captat atenția în ultimul timp. Și de la entuzism, am uitat să includ câteva produse, însă am să le înghesui și pe astea în articole viitoare. Pentru că mi-am ieșit din mână și am uitat să fac o poză de grup, am să încep cu un citat.





În ultimele două luni devorez documentare pe Netflix și pentru ce altceva puteam opta dacă nu pentru „Forensic Files” sau documentare din aria asta? Citatul îi aparține Amandei Knox, o studentă americană venită cu o bursă în Italia și prinsă la mijloc în cazul crimei colegei ei de apartament. Mi-a plăcut că nu am avut parte doar de varianta ei de poveste, ci și a procurorului care s-a ocupat de caz, dar și a unui jurnalist. Nu am să mă apuc să povestesc acum tot ce mi-a plăcut, însă îl recomand (documentarul poartă numele acuzatei), alături de încă un film-documentar numit „The Fear of 13” - povestea unui fost deținut foarte carismatic și cu skill-uri de storytelling. Iar la capitolul seriale m-a prins „Black Mirror”.

Continui cu partea de makeup și îți fac cunoștință cu minunea asta de ruj dintr-un „mostrar” Chanel, care arată absolut minunat (și îi mulțumesc Georgiei pentru el). Îmi plac toate nuanțele, însă preferata mea este cea de-a doua, un roșu-corai, cu textură de balsam, hidratantă și ușoară. Colecția de rujuri depășește lejer orice altă colecție de-a mea în materie de beauty, dar nu m-ar deranja deloc să-l adaug și pe acesta în varianta full-size. Deși, în cele mai multe cazuri, folosesc doar balsam de buze.


Mai jos pun poze cu nude-ul perfect de la NYX Soft Matte, nuanța London. Îmi plac culoarea, textura cremoasă, finish-ul mat și faptul că nu usucă buzele. E primul produs NYX încercat și a câștigat rapid un loc în topul preferatelor. În plus, îmi place mult aplicatorul și faptul că mă ajută să urmez conturul buzelor cu precizie.



Un alt produs este eyeliner-ul Scandaleyes primit la întâlnirea de vară a bloggerițelor de beauty. Îmi place forma, faptul că este ușor de folosit, iar vârful subțire, dar stabil îmi permite să fac tot felul de nebunii. Mai jos am reprezentat o codiță cat eye, gene desenate în stilul Twiggy și o adunătură de pistrui pe nas. 


Un produs pe care aproape îl termin este fardul iluminator de la FM (o companie care operează în stilul celor de la Avon și Oriflame). Îmi place foarte mult cum arată pe piele, îmi place că rămâne unde îl pun, e foarte ușor de folosit (cu pensula sau degetul), are oglindă și este ușor de transportat.



Pentru unghii, de aproape o lună, nu mai folosesc altceva în afară de essie Wrap Me Up, un nude-lăptos, cu finish mat, rezistență medie de sine-stătător și îndelungată cu topcoat. Minunea asta a venit tot de la Georgia și sunt fermecată de cât de frumos arată, în special pe unghiile foarte scurte (cum sunt ale mele în majoritatea timpului).


În materie de body care, vreau să împărtășesc descoperirea anului la capitolul deodorante: Neutro Roberts Delicate, varianta cu fâs-fâs, luat cu vreo 4 Euro dintr-un market maltez. Se usucă repede, nu trebuie să aștept după el, nu pătează și protejează întreaga zi. Îmi pare tare rău că nu am luat mai multe bucăți.


M-am gândit să includ și accesoriile care-mi sunt dragi și pe care le-am purtat mai des: cele două borcănele, unul cu ametist și unul cu sclipici. Cel de-al doilea este făcut de Andreea, așa cum mi-am dorit: cu roz pastel și sclipici auriu.




Iar la final las niște poze cu decorațiunile din casă. M-a pocnit pofta de decorat (o activitate relaxantă și satisfăcătoare), așa că am mers la piață să iau dovlecei, am cules frunze căzute, iar apoi le-am aranjat prin casă. Cumpărasem de la florărie și câteva crenguțe cu bobițe roșii, însă nu au nicio șansă de supraviețuire cu motanul Babadook prin preajmă, așa că le-am aruncat. Ghirlandele și frunzele au fost puse la înălțime, din același motiv blănos. 





Iar ultima favorită de pe listă este aplicația Duolingo, de care am auzit de la Irina. M-am apucat de portugheză, pentru că în facultate a fost opționalul meu (de care nu prea m-am ținut) și de rusă (dar îmi cam regret decizia, hihi).

Until next time,

5 comments :

  1. Ce-mi plac decoratiunile, parca schimba atmosfera in casa. Medalioanele tip sticluta sunt tare originale, foarte faine. O toamna frumoasa sa ai!
    Intreaga poveste cu Meredith, Amanda Knoxx si Rafaelle si eu am urmarit-o ani buni, m-a captat. Tare interesant mi s-a parut ca dupa ce i-au dat 26 de ani de inchisoare apoi a fost eliberata si gasita nevinovata impreuna cu prietenul ei.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Îți mulțumesc, Cristina, să ai și tu o toamnă minunată! Mie mi s-a părut foarte interesant că a fost declarată nevinovată doar prin prisma faptului că probele au fost contaminate :) Așa că finalul este, de fapt, unul deschis :)

      Delete
  2. Haha, aș fi vrut să văd și eu documentarul ,dar acum știu cum începe și cum se termină ^ :))))))

    Okey, trecând peste, decorațiunile sunt zooper cute. Chiar fac diferența, am pus și eu pe ici pe colo câte un bostanel, cate o frunza.

    Ah, era sa uit. Și nude-ul de la NYX arată deliciooos ��

    Hugs!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uită-te oricum! E foarte fain, te pune într-o anumită stare :) Thank you ♥ Hugz back!

      Delete
  3. Loved articolul acesta, ca și toate pe care le scrii!
    Din cauza ta am descopert și eu blogul Georgiei și îți mulțumesc, este tare nice ;)
    iar ce ține de rusă pe Duolingo, it's damn impossible :)) eu mă ambiționez să trec testele, dar grammar nazi nu îmi permite :)
    te pup

    ReplyDelete