August 13, 2012

Achiziții DM (Drogerie Markt)

Am auzit aseară de la o prietenă despre niște patch-uri antiacnee de la DM și am primit un review scurt atât de frumos, că am dat azi o fugă să îmi iau și eu. Evident că nu m-am putut limita doar la atât și am mai făcut câteva achiziții înafara listei de cumpărături (because why not?).

Am mai cumpărat două balsamuri de buze (unul este din gama Balea Young- Never Ending Story și celălalt e Balea Urea Lip Balm) și un deodorant (tot din gama Balea Young- Funky Jungle). Înafară de patch-uri, pe care am dat exact 9,99 RON, celelalte produse au fost până în 6 RON fiecare.


 Ah și am primit un Carnet de puncte :) Nu ai cine știe ce reduceri cu el, dar s-ar putea să se dovedească util la un moment dat. Review-uri în curând!

No comments :

Post a Comment