August 13, 2012

Tratamentele anticelulitice (+Review Cellufight şi Supliform)

Nu am să zic că m-am ţinut de ele vara asta, pentru că ar însemna să mint. Însă am avut o periodă în care eram destul de conştiincioasă din punctul ăsta de vedere şi acum vreau să reiau rutina anticelulitică, pentru că mi-am făcut de cap vara asta şi se vede.

Rutina asta începe prin exfolierea zilnică a zonelor afectate. Fac asta seara la duş şi masez doar coapsele, fesele şi abdomenul (nu că aş avea celulită acolo, dar îmi place să cred că dacă pun sângele în mişcare, mai scade :).


Următorul pas este folosirea unei creme anticelulită. Momentan, folosesc două şi le alternez. Una este Cellufight (Elmiplant), iar cealaltă Supliform (Hofigal).


Cellufight nu mă încântă foarte mult. Descris ca un cocktail cu piper negru, alge marine şi guarana, crema promite îmbunătăţirea aspectului de coajă de portocală în aproximativ 8 săptămâni, asta dacă este folosit de două ori pe zi.




În varinta iniţială, era un gel roz, care aplicat imediat după exfoliere, necesita o cantitate foarte mică de produs pentru a acoperi toate zonele problematice. Acum, însă, deşi folosesc aceleaşi ingrediente, i-au schimbat textura şi au făcut o cremă albă, păstoasă, foooarte greu de întins şi care intră tare greu în piele. Mă deranjează pentru că trebuie să pun o cantitate foarte mare de produs ca să acopăr tot, aşa că tubul de 200 ml se termină mult mai repede decât aş vrea.




Ce îmi place la ea este efectul termic şi faptul că înroşeşte zonele pe care o aplici, iar mie asta îmi dă senzaţia că funcţionează.  Dar, sincer, nu am răbdare să mă dau şi dimineaţa, mai ales că sub nici o formă nu am să ies vara cu fustă şi juma’ de bulan roşu. Îmi place şi că nu conţine parabeni (ca mai toate produsele Elmiplant).


După aproximativ 8 săptămâni, nu pot spune că am observat cine ştie ce super efecte, dar trebuie să recunosc că pielea arată puţin mai bine, în sensul că este hidratată, fină şi pare şi că aspectul de coajă de portocală s-a redus (dar se poate la fel de bine să fie efectul Placebo).




Oricum, nu am de gând să mai cumpăr Cellufight, din cauza texturii. Mi-e tare greu să o întind şi chiar dacă este accesibilă ca preţ (în jur de 21 RON), nu vreau să îmi iau câte 3- 4 tuburi pe lună, pentru că de banii aştia îmi pot lua Supliform.


Eu am varianta mare, la 500 grame de produs (care costă cam 52 RON). Şi chiar este o cremă anticelulitică bună, dar asta numai dacă te ţii de ea. Adicătelea, ca orice altă cremă de corp, îţi menţine pielea frumoasă dacă o foloseşti constant. Are textură de gel/ gelatină (cam aşa aş descrie eu), intră foarte repede în piele, e uşor de masat, are un miros fresh, mentolat, lasă pielea foarte fină şi chiar tonifiată. Nu ştiu cum să explic exact senzaţia pe care mi-o dă mie, dar parcă face pielea să se lege mai bine :)




Are ingrediente naturale şi conţine extract de iederă, care este mama lor în materie de ingrediente anticelulită. Şite ţine cam 4 luni, folosită zilnic. Tot ca şi în cazul Cellufight, este recomandată folosirea de 2 ori pe zi, dar eu mă dau doar seara. Chiar şi aşa, funcţionează.




Ar fi de menţionat că lasă pielea puţin lipicioasă, însă senzaţia trece repede şi eu sunt fericită. Recomand cu căldură crema asta.




Şi acum să trecem la ultimul pas şi anume împachetările săptămânale. La pachet cu ideea asta genială a venit şi descoperirea faptului că am fragilitate capilară. Iată cum: mi s-a năzărit mie să folosesc şi un ulei esenţial de scorţişoară amestecat cu Cellufight, pentru că ştiam că are proprietăţi anticelulitice şi m-am gândit să dau un “boost” cremei. Zis şi făcut, am pus câte 3- 4 picături de ulei la fiecare tranşă de cremă întinsă, după care am impachetat zonele cu folie alimentară şi am stat aşa cam o oră. Nu vă zic cât de tare m-a ars pielea, de am crezut că rămân fără ea. Până să mă hotărăsc eu dacă să dau sau nu folia jos, să verific dacă mai am ceva carne pe mine, a trecut senzaţia de arsură şi m-am liniştit.


Am ţinut folia cam o oră şi am dat-o jos, am masaj ce nu a intrat în piele şi am lăsat totul cum era, căci e recomandat să nu faci duş (sau, în fine, să nu speli zonele respective) minim 6 ore, ca să intre crema ca lumea în piele. M-am umplut de zeci de vinişoare sparte pe coapse, pe care le am şi acum, dar se văd doar dacă te uiţi foarte, foarte atent. Şi nimeni nu face asta înafară de mine :)


Din experienţa asta pot să vă sfătuiesc următoarele: nu folositi cremă anticelulită cu efect termo în combinaţie cu ulei esenţial de scorţişoară şi nu vă mişcaţi prea mult după ce aţi înfăşurat folia. Dacă se poate, cel mai bine este să o înfăşuraţi stând pe pat, iar apoi să vă întindeţi, să trageţi şi o pătură pe voi şi să vă uitaţi la un film. Sau la desene animate. Dacă vă mişcaţi prea mult, cel mai probabil folia se va rula spre interior şi va acoperi doar jumătate din zona înfăşurată iniţial.


Nu uitaţi să aveţi grijă şi ce mâncaţi şi, evident, să vă puneţi fundul la treabă puţin, pentru că altfel nu face crema minuni!


De acum fac împachetările cu Supliform, iar dacă îmi mai vine cine ştie ce idee genială, vă anunţ. Mă gândesc să încerc una cu argilă. Dar mai încolo.

No comments :

Post a Comment