September 3, 2012

Cele mai purtate item-uri din vara 2012

Am intrat în Septembrie, în curând se termină vara pe bune și deși nu-mi pare rău că nu mă voi mai topi la 40 de grade umbră, îmi va fi dor de multe din hainele de vară și mai ales de sandale. Așa că astăzi fac un rezumat al celor mai purtate item-uri din vara lui 2012.


thebeautytag

Geantă:


Geanta e Bershka, cumpărată din miniPrix. Mi-au plăcut două lucruri la ea: culoarea și faptul că e mare. Car după mine tot felul de nimicuri, plus vreo 3 agende, deci am nevoie de spațiu. Mult spațiu.


Încălțăminte:


O pereche de sandale primite de la mama acum vreo 3 ani, care încă se țin bine și care încă îmi plac la fel de mult.


Articol de îmbrăcăminte:


Greu de ales, dar ar fi două perechi de blugi, ambele miniPrix şi un tricou XL de la un SH.



thebeautytag


Ojă:


Deși îmi colorez unghiile diferit o dată la 2-3 zile, am rămas fidelă unui produs: Nail Expert Cement Booster de la Miss Sporty. Îl aplic de cele mai multe ori ca bază.


Parfum:


Cel mai purtat parfum e cu siguranță Dolce & Gabbana- The One. Mai am foarte puțin din el, pentru că l-am purtat zi de zi, din iunie.


Produs pentru îngrijirea părului:


Trecând peste șampon și balsam, am folosit spray-ul pentru protecție solară de la Avon. Nu pot testa cât de bine își face treaba, dar mă simt eu mai în siguranță știind că îl folosesc.


Accesoriu:


Cel mai purtat accesoriu e un ceas luat la ieftineală.


Fond de ten:


Am renunțat la fondul de ten acum câteva luni, iar apoi mi-am cumpărat BB Cream-ul de la Garnier, care e suficient pentru câtă acoperire îmi trebuie mie.


Blush:


Fără dar și poate, 101 Pink Sugar de la Rimmel London. Ador nuanța delicată de roz, e foarte primăvăratică.


Produs pentru buze:


Cel mai folosit produs pentru buze a fost Carmex-ul cu SPF 15.


Mascara:


Fiind și singura mascara pe care o am, voi spune Extra Wow Lash de la Rimmel London. Nu m-a dat pe spate, dar își face treaba.


Fard de ochi:


160 Punchy Taupe de la Rimmel London. E un bej sidefat, cuminte.



Sper că v-a plăcut postarea. Voi la ce ați apelat din nou și din nou vara asta?



No comments :

Post a Comment