September 5, 2012

Dezamagirile lunii August

Dacă tot am făcut favoritele lunii august, am zis că ar fi corect să scriu și despre produsele care m-au dezamăgit. Fără prea mult bla-bla, iată care sunt:



Apa termală Avene, despre care am scris mai multe aici.


Balsamul de buze Balea Young Never Ending Story- e foarte light și îmi place că se întinde ca untul, dar nu face nimic pentru buze. Dispare repede și îmi simt buzele la fel de uscate ca înainte de folosire.


Batonul și crema de la Gerovital, despre care am vorbit aici.


Loțiunea de corp cu cocos de la Sephora- are atât de multă apă în ea, încât după duș mă simțeam de parcă mai fac unul când o foloseam. Se absoarbe greu și nu hidratează deloc. Nici măcar mirosul ăla delicios nu o salvează.


Ojă Flormar Supershine 03- un auriu superb în sticluță, dar care e dezastru pe unghii. Ca să îl faci să arate la fel și pe unghii, îți trebuie minim 3 straturi. Iar eu nu am răbdare.


Crema de picioare Avon Planet Spa cu minerale de la Marea Moartă- miroase superb, dar cred că mai bine o folosesc pentru mâini, căci pentru picioare e degeaba. Am picioarele foarte uscate și crema asta nici măcar nu emoliază. Nu o recomand decât dacă ai picioare de bebeluș și vrei un produs special pentru ele.


Crema de corp Nivea Baby SPF 50- nu este neapărat o dezamăgire. Cât timp am folosit-o, mi-au apărut comedoane pe umeri și pe mâini. După ce am oprit folosirea ei, au trecut și comedoanele. Nu știu să zic exact dacă e de la crema asta sau de la altceva, dar am să mai fac o încercare. Dacă se repetă experiența, scap de ea.


Cam astea au fost produsele care m-au dezamăgit. Nu mă așteptam să facă minuni, dar nu fac nici măcar esențialul. Voi ce aţi mai aruncat?

4 comments :

  1. si eu am folosit toata vara crema de la nivea, cu spf mare. e cam neplacuta pe piele intr-adevar,dar na, trebuie sa ne protejam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am mai folosit-o de câteva ori şi apoi am renunţat. Între timp, am realizat că problemele mele nu erau de la ea. Îmi displace şi faptul că pelicula aia albă rămâne mult timp pe piele. La mare mai merge cum mai merge, dar la birou e ciudat :)) Şi se strângea în pliurile pielii..

      Delete
  2. Interesanta ideea ta cu dezamagirile lunii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună Cristina,

      E preluată la rândul meu :) Dar, di când în când, mai apar și produse care nu-mi plac sau nu sunt eficiente și scriu și despre ele :)

      Zi faină să ai,

      Ioana

      Delete