October 27, 2012

Achizitii noi

A fost prea frumos azi ca să stau în casă. Așa că, fiind în drum spre o cafea pe Lipscani, m-am oprit la DM-ul de la Unirii ca să-mi iau lapte demachiant și gel de duș, ambele de la Balea Med Ultra Sensitive - despre care am citit atât pe blogul Georgiei, cât și al Adianei, plus două creme Babylove. Pentru că erau atât de simpatice, nu m-am putut hotărî ce ambalaj să aleg, așa că am luat două, ca să fie bine :)


În drum spre casă, mi-am adus aminte că trebuia să îmi iau un crackle top coat, pentru oja asta. Și uite așa am ajuns la standul Essence, de unde am achiziționat două oje pe care mi le doream de ceva timp: Chic Reloaded și Ticket to the show (oja dublă). 




M-am abținut cât am putut să cobor ochii și către alte produse, dar stau prost cu voința la capitolul ăsta. Și mi-a sărit în ochi un fard metalic. E în nuanța 35 - Party all night și abia aștept să-l port. 




Evident, era cât pe ce să plec din magazin fără oja crackle, însă mi-am adus aminte care era scopul inițial al vizitei și am luat una de la Miss Sporty, varianta pe negru. 





Acum mă bucur de feeling-ul ăla plăcut pe care îl ai în momentul în care îți cumperi chestii și începi să le tai de pe wishlist. Asta în timp ce beau o cană de ceai de mușețel și stau cu șervețele în nas, pentru că am răcit.

Also, în plimbarea mea prin centru, am primit o invitație la Cloud No 9 - primul magazin temporar de haine, accesorii, bijuterie contemporană, cărți, decorațiuni și delicaterie, găzduit de Godot Cafe-Teatru. Evenimentul se mai desfășoară și mâine, între orele 11-17, iar intrarea este liberă. Așa că cine nu a căzut la pat ca mine și are chef de o plimbare, să-mi spună și mie cum a fost :)

4 comments :

  1. Sa te bucuri de noutati! Chiar ieri am fost si eu la DM, ca ramasesem fara sampon, si am luat crema Babylove - varianta cu iepuras :D
    Ojele duble Essence nu le-am zarit, cred ca mai bine nu aflam ca au aparut :D

    ReplyDelete
  2. Mulțumesc mult :D Mă bucur ca un copil, mai ales când vine vorba de oje :)) Ard de nerăbdare să o încerc pe cea dublă, dar am zis că mai aștept până mâine, altfel voi avea "model" de așternut pe unghii :))

    ReplyDelete
  3. haha, foarte tare :)) eu am cu un melc crema de la babylove. Sa le folosesti cu placere :D

    ReplyDelete
  4. Mersi, chiar sunt foarte încântată de babylove. Am folosit-o acum câteva zile şi nu m-am înroşit/iritat deloc, ceea ce mi se pare foooarte tare! :D

    ReplyDelete