December 13, 2012

Achizitii noi

Zilele trecute mi s-a făcut o poftă incredibilă de cumpărături. Aveam și nevoie de una-alta, pentru că un produs nu se termină niciodată singur (noroc că s-a sincronizat totul cu ziua de salariu). M-am dus către unul din magazinele preferate pentru shopping de cosmetice: DM.




  • gelul intim Cleanic cu mușețel - de obicei, îmi iau varianta cu gălbenele (nu aș putea spune motivul exact pentru care fac asta, dar spre el întind mână mereu), însă acesta era singurul pe care îl mai aveau și îmi trebuia neapărat. Iar gelurile alăturate, de la Jessa, nu îmi inspirau la fel de multă încredere. A costat cam 9.90 lei.
  • rimelul Max Factor 2000 Calorie, varianta waterproof - oscilam între cel normal și cel waterproof, dar am făcut o alegere foarte bună, pe care am realizat-o abia acum 2 zile, când a nins. Ăsta ar fi singurul aspect care mă încântă la el, pentru că în rest nu mi se pare că îmi pune deloc în evidență genele . Până voi cumpăra altul, rămân cu el. Iar vechiul rimel l-am aruncat după ce mi s-au iritat ochii (care sunt OK acum, btw). Și da, sunt genul de persoană care folosește același rimel până îl termină. A costat în jur de 35 lei.
  • Gel de duș și șampon Bubchen Bamboo Panda - mi-a plăcut cel mai mult dintre variantele disponibile (atât mirosul, cât și desenul de pe ambalaj). L-am folosit aseară pe păr și corp și îmi place cum se comportă. Încă nu am terminat gelul de duș Balea Med Ultra Sensitive, dar nu îl mai pot folosi. Mi-am dat seama că deși e foarte bine pentru pielea mea, vreau totuși ca gelurile de duș și șampoanele să miroase a ceva (cumva, asociez și prezența parfumului cu senzația de curățenie). Aveam în wishlist-ul de pe iHerb un gel de duș de la Jason, dar ocupa foarte mult din greutatea admisă și până la urmă mi-am dat seama că nu are rost să-l comand, când am un gel de duș OK la dispoziție aici, la DM. Și mă va ține destul timp și ăsta. Prefer să comand de pe iHerb alte produse la care chiar nu am acces aici (cum ar fi gelul de curățare de la Eucerin, care îmi place foarte mult).
  • Deodorant cremă Balea Sensitive - a costat undeva la 6.50 lei și m-am gândit să-i dau o șansă. Îmi place mult mirosul fresh și delicat, aplicatorul rotunjit și faptul că e cremă. Până acum am folosit deodorantul roll-on de la Amway, care nu mai face față. La început, acum câțiva ani, mă înțelegeam extraordinar cu el și îl mai „trădam” ocazional, când aveam chef de ceva nou. Însă acum nu ne mai înțelegem deloc, așa că am renunțat de tot la el.
  • Deodorantul spray Balea Sensitive - același miros plăcut, în varianta pentru „când mi-e lene să mă dau cu altceva”. Îl folosesc seara după duș. Îmi place că acum, când ajung seara acasă, miros la fel ca dimineața. Deci e bine. Sper să dureze „relația”. Vreau să dureze :)
Dacă ai recomandări de deodorante bune (in afară de Nivea sau Lady Speed Stick), do tell. De deodorantele cremă ce părere ai? Ai încercat varianta asta până acum?

6 comments :

  1. Deodorant crema nu am incercat, chiar am citit si la Gabi de la manie.ro despre acesta. Abia astept sa aflu parerea ta despre efecte :)

    Toate sampoanele Bubchen aveau 25% cadou? Ca daca da, sa dau o fuga prin DM sa profit si eu :D Ma inteleg super bine cu sampoanele astea.

    Sa te bucuri de noutati! Ma bucur ca ai scapat de iritatia de la ochi si ca era de la rimel, nu ceva mai grav. Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu sper sa ma impac bine cu deodorantul asta, pentru ca imi place mai mult sub forma asta de crema. La sampoane aveau cateva cu 25% cadou undeva in spate :) Le-am luat din DM-ul de la Crangasi.

      Multumesc de urari! Te pup!

      Delete
  2. Hai ca ai fost moderata, cand am citit ca s-a sincronizat cu ziua de salariu, ma gandeam ca cine stie ce nebunie ai facut :). Ma bucur ca ti-a trecut iritatia. Eu am avut vreo 3, 4 tuburi de 2000 calorie, pe genele mele arata foarte bine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Multumesc! Incerc sa fiu :) Si eu credeam ca o sa arate foarte bine, dar parca e prea light cumva. Mie imi plac genele negre, cu mult volum si cat mai curbate. Ori acum, abia mi le coloreaza si nu le ridica deloc, e foarte light. Trebuie sa ma interesez de altul. Imi aduc aminte ca mi-a plcut mult de tot Voluminous Carbon Black de la L'Oreal. Pe asta am sa-l caut data viitoare.

      Delete
  3. M-ai facut tare curioasa cu deodorantul crema. Se aseamana putin la textura cu cele care erau la Dove cu ambalajul ciupercuta?
    Sunt curioasa cum miroase si sparyul; si eu folesesc mereu dupa dusul de seara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna,

      Nu stiu cum e cel de la Dove, dar asta e fix ca o crema, se absoarbe repede in piele si pateaza la fel ca oricare deodorant roll-on sau stick :) Poate mai putin. Daca vrei sa le incerci, treci pe la DM. Au un miros foarte placut, dar nu e floral.

      Te pup!

      Delete