December 18, 2012

NOTD - Tango Red

A trecut ceva timp de când nu am mai postat un NOTD. De câteva zile tot încerc să fac nişte fotografii, însă nu reuşesc să prind lumină bună. Şi tot scotocind prin foldere, am dat peste nişte poze făcute cu puţin înainte să vină vremea rece.



Oja este de la Miss Sporty şi se numeşte Tango. Am subtilizat-o de la prietena mea imediat ce am văzut-o, tocmai pentru că este o nuanţă de roşu clasic, nici prea deschis, nici prea închis, ci doar plain red



Oja se aplică foarte uşor, se întinde bine şi are un timp de uscare mic. Un singur strat este suficient, însă am aplicat două din obişnuinţă. Este printre puţinele manichiuri care s-au uscat suficient de repede cât să nu le stric şi să nu le aplic cine-ştie ce "model" nedorit.


Pe lângă ojele de la Essence, cele de la Miss Sporty intră în categoria "Preferate", tocmai pentru că sunt uşor de folosit, sunt de calitate, rezistă bine, au o gamă de culori foarte diversificată şi preţuri accesibile (le-am văzut în Cora şi DM cu vreo 8 lei). Tango a rezistat cu brio timp de 4 zile.

Mie oja roşie mi se pare genul de ojă care merge pe unghii în orice moment al zilei, la orice ţinută. And it makes me feel confident. Pe tine?

6 comments :

  1. Si eu simt la fel in legatura cu ojele rosii. Trebuie sa recunosc ca am cumparat una chiar azi :)
    Imi amintesc cu drag de 2-3 oje Miss Sporty pe care le-am si consumat, chiar mi s-au parut bune. Pe viitor as mai cumpara cu incredere.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Of, cred că mi-aş putea lua în fiecare zi câte una nouă! Şi în colecţia mea se pot observa perfect perioadele: perioada albastră, perioada mov, acum sunt în perioada roşie :)) Uite aşa creşte colecţia!

      Delete
  2. ai unghii tare faine! si oja imi place, e in spiritul Craciunului care se apropie. eu de vreo 2 saptamani ma chinui sa ma dau cu oja, n-am avut timp :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulţumesc! :) Da, păi din cauza Sărbătorilor tot trag spre roşu, auriu, sclipici.. Şi eu am ajuns să rezerv câteva minute seara târziu pentru asta, în rest nu am avut timp în ultimele două săptămâni. Oricum, intenţia contează :))

      Delete
  3. Si eu ma chinui destul de mult cu pozele in perioada aceasta.
    E frumoasa oja, e un rosu, rosu adevarat. Chiar nu am nici o oja Miss Sporty :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, lumina asta de iarnă nu ajută deloc..Să încerci măcar una de la ei, au atât de multe culori faine! Te pup!

      Delete