February 16, 2013

Dilema zilei: pudra de zeolit


Mă chinui să postez dilema asta de la Crăciun. Povestea stă în felul următor: de fiecare dată când merg acasă, mama îmi analizează unghiile și tenul (am avut ceva probleme și mai că o apucă plânsul când vede că am rămas cu cicatrici). Și tot de fiecare dată îmi bagă în față cutia ei cu praful magic. Praful magic, alb, care oferă rezolvare pentru aproape orice problemă a pielii.

Acum ceva timp m-am lăsat păcălită (mai exact am cedat în fața insistențelor ei) și mi-am luat o cantitate mică din praful ăsta miraculos la București. Ideea stă în felul următor: te mânjești pe toată fața cu el, freci bine ca și cum ai vrea să intre în piele și apoi te duci la culcare și dormi așa.

Mie nu mi-a ieșit, la fiecare aplicare locul faptei arăta de parcă am aruncat cu magie în jur, mai ceva ca o zână. Nu am suportat mult dezordinea post-aplicare și nici faptul că la fiecare pas pe care îl făceam mai pica puțin de pe față (pe haine, pe jos, pe fotoliu, așternut, etc.), așa că am renunțat.

La ultimele Sărbători, am fost din nou ținta prafului. Mama se jură că îți usucă toate coșurile peste noapte, le previne și tratează și cicatricile. Ca să-i demonstrez că la mine nu funcționează (și în speranța că mă va lăsa în pace), am aplicat puțin pe un monstruleț în formare și am adormit așa. A doua zi m-am înființat ca o rață mândră și înfoiată să-i arăt că nu s-a uscat.

E drept, ea, la cei 52 de ani pe care îi are, se mai luptă cu ocazionali vizitatori nedoriți, ten matur, dificil și trebuie să recunosc că acum arată foarte bine. E curat și nu mai are nici semne (deși înainte avea). Așa că îmi ridic semne de întrebare.

Încerc să îmi amintesc de unde e luată, dar nu reușesc. După lupte seculare, am reușit s-o  găsesc aici. Asta e o altă variantă de ambalaj, dar știu că am mai văzut-o prin casă. Poza am făcut-o rapid, intr-un „studio” improvizat din două coli de hârtie, îmi cer scuze pentru super-decorul meu. 


Iată ce spune descrierea produsului:

Are o acţiune dovedită antioxidativă, de detoxifiere şi de stimulare imunitară asupra pielii.
Nano-particulele ajung rapid în contact cu epiderma şi ajută la regenerarea accelerată a celulelor.Armata americană foloseşte deja de mult timp pudra de zeolit în primul ajutor, pentru închiderea rapidă a rănilor.

Megamin - Pudra de zeolit are o acţiune de 10 ori mai puternică, datorită tehnologiei speciale patentate.În Uniunea Europeană, Megamin pudră pentru piele este deja înregistrat ca preparat medical –şi este deja, în mare parte, acceptat ca atare.

Megamin pudră pentru piele se recomandă la: răni, arsuri,pentru închiderea rapidă a rănilor,ca dezinfectant datorită acţiunii sale bacteriostatice, ca detoxifiant datorită proprietăţilor sale de absorbţie,la îndepărtarea mirosurilor neplăcute,ca ajutor în tratamentul de bază al unor diferite afecţiuni ale pielii.

Continut Megamin Pudra : Zeolit micronizat fin şi activat (klinoptiloit).

Modul de aplicare megamin pudra :se aplică pudra pe piele de 2 ori pe zi; ca supliment în tratamentul de bază al diferitelor afecţiuni ale pielii.

După cât m-a dus pe mine mintea, am căutat și pe dicționarul de ingredinte al Paulei Begoun (care se mișcă mai greu ca un melc somnoros) și am găsit asta:

Zeolite (rating: GOOD; categories: Absorbent): Group of minerals used as an absorbent in cosmetics. Zeolites been shown to have anticancer properties (Source: Journal of Cancer Research and Clinical Oncology, January 2002, pages 37–44).

Next, am mai găsit câteva informații, însă am făcut un rezumat în română (pentru articolul complet, click aici): 

De fapt, denumirea lui este clinoptilolite, un mineral vulcanic natural ce conține peste 60 de minerale și 12 aminoacizi. Absoarbe și scoate la suprafață toxinele și metalele grele, având grijă în același timp să ofere organismului minerale sănătoase. Sigur și lipsit de efecte secundare, este prezentat ca un ingredient anti-aging în anumite cosmetice. Tratează infecții precum hepatita C, răceli și gripe, menține pH-ul între 7.35 și și 7.45, ceea ce duce la o bună funcționare a creierului și sistemului imunitar, întârzie procesul de oxidare cu 100%, îmbunătățește aspectul pielii și previne îmbătrânirea prematură.

Se ia pe cale orală pentru detoxifierea organismului sau se folosește ca mască de față (amestecând puțin praf cu apă, până se ajunge la consistența unei paste – ca la masca de argilă). Se aplică pe față și gât și se clătește după 10 minute. E recomandată folosirea măștii o dată la două săptămâni și întreruperea tratamentului dacă apar iritații. 

Mama o folosește direct pe piele, seară de seară (nu îmi dau seama dacă e ok sau nu).
Dilema mea este: se poate ca pudra asta să fie the new shit? A mai folosit/ auzit cineva de ea? Dacă da, do tell! Aștept comentarii :)

10 comments :

  1. Buna,ma intereseaza si pe mine pudra asta "minune",deoarece desi nu am avut acnee in adolescenta,in prezent imi apar din cand in cand cosuri si,cum nu ma pot abtine sa nu le bazai,am ramas cu cicatrici.Pretul de pe site-ul ala mi se pare cam mare,20 euro pt. 60 de grame....mama ta de unde o procura?multumesc anticipat :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună,

      Mama o ia printr-o cunoștință care lucrează la Energetix și am înțeles că dă între 80-100 lei. Însă o ajunge și mai bine de un an flaconul, deci eu zic că merită banii într-o oarecare măsură. De alternative mai ieftine nu m-am interesat încă. Te pup :*

      Delete
  2. N-am auzit de pudra asta, dar m-ai facut curioasa. Nu as aplica-o simpla, dar cred ca ar fi faine niste masti.
    Am gasit-o si pe iherb, 25 dolari pt. 400 grame, http://www.iherb.com/HealthForce-Nutritionals-ZeoForce-Detoxify-Daily-400-g-Powder/19357. Poate chiar o incerc la un moment dat, cand stau mai bine cu finantele :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Și eu sunt curioasă să aflu cât mai multe păreri :) M-am uitat la cea de pe iHerb și văd că are multe review-uri bune :) Până una alta, poate mai încerc eu (intern și extern) și fac un update. Te pup!

      Delete
  3. Nice post. Deci il pot amesteca cu apa...

    Ca prostu tot dadeam cu praf pe fata, si daca ma miscam brusc sau stranutam cadea tot pe jos :D.

    Si pe mine m-a secat mama cu prafurile ei... adevarul e ca si eu am tenul cam gras si daca il aplic fara apa, are un efect destul de vizibil imi lasa pielea uscata si dupa pot folosi o crema de hidratare ceva. E ok dar ma enerveaza aplicarea.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, aplicat direct pe față e ca și cum te-ai unge cu făină :)) Am vorbit azi cu ea și se pare că primesc încă o mostră de praf cadou :) Am să-ți aduc eu cremă hidratantă când vin acasă. De fapt, îți fac eu un regim de îngrijire complet :)) Pups!

      Delete
  4. Nu pot sa cred ca citesc despre zeolit la tine:)). Taica miu a vazut o reclama la tv, cu nu stiu ce miracle doctor, cu zeolit, pastile. Cica te vindeca de orice. A dat 300 de lei pe pastile pentru 2 luni, si din pacate nici un miracol nu s-a intamplat, deci eu nu as paria nici pe pudra

    ReplyDelete
    Replies
    1. www.zeolit.ro ..... cititi acolo, si mai vorbim dupa aia. Este fabricat in Romania, mult mai bune....si muuuuult mai ieftin

      Delete
    2. Bună Camelia,

      Cred că zilele trecute am văzut și eu o reclamă, nu mai știu pe ce post, dar nu am avut răbdare să pay attention. Îmi pare rău că tatăl tău a făcut investiția asta și nu a avut rezultatele dorite. Nici eu nu m-am lămurit dacă merită sau nu, dar am să mai „sap” :) Te pup!

      Delete