February 18, 2013

Red hair: Câteva cuvinte despre Palette Natural Colors Ruby Red


Povesteam aici că am avut un moment de femeie în perioada nasoală și m-am hotărât să-i ofer un boost moralului prin a-mi vopsi părul într-o nuanță mai îndrăzneață. Inițial, am vrut să mă orientez către un lava-red (roșcat adevărat), însă singura nuanță care se apropia de ceea ce căutam eu era de la Syoss, iar eu am prins ciudă pe brandul ăsta. Din informațiile de pe cutie mi-am dat seama și că nu ar fi prins culoarea, aș fi avut rezultate doar dacă eram Swedish blonde.


Așa că m-am orientat spre the best next thing, adică un roșu rubiniu de la Palette Natural Colors, nuanța 575. M-am vopsit într-o sâmbătă, undeva între vizita instalatorului care a ținut baia ocupată de la 11 la 3 și vizita unei prietene (la 3 și un pic). Am primit-o cu vopseaua proaspăt întinsă în păr și fericită că nu am murdărit baia în timpul procesului de aplicare.



Setul conține: vopsea, mănuși, o soluție cu decolorant (nu mai știu exact ce scria pe cutie, dar țin minte că avea decolorant în ea) și o mască-tratament. Efectele „decolorante” sunt slabe, dar există. Cred totuși că rezultatul final a fost influențat și de faptul că părul meu a fost deschis la culoare cu 2-3 nuanțe, atunci când m-am tuns.

Însă după cele 30 de minute de așteptare, baia arăta ca un adevărat crime scene. În cadă au curs șiruri peste șiruri de roșu-sângeriu și am stat atât de mult cu dușul deasupra capului, încât mâinile și picioarele începuseră să mă doară. Apa refuza să se limpezească, chiar și după două șamponări, masca-tratament (de care am fost foarte încântată, atât ca miros, cât și ca efecte) și încă aproape 10 minute de stat cu apa curgând deasupra capului. Într-un final, am sacrificat un prosop și acesta a rămas the prosopul meu de păr, pentru că și acum îl mai colorez după spălări.

Având în vedere că mă spăl destul de des pe păr (o dată la două sau trei zile), intensitatea culorii s-a diminuat și am rămas cu un roșcat drăguț, dar nu WOW. La început, roșul era mult mai intens și se vedea chiar și când nu stăteam în bătaia directă a luminii. Poze recente mai jos (din păcate, nu am făcut poze imediat după vopsire, va trebui să mă crezi pe cuvânt că era mai faină nuanța înainte):



Îmi place să mă joc și să asortez părul din când în când cu un ruj roșu (genul Coca-Cola), dar în general prefer un fard de ochi închis și buze nude.

Concluzia: Nu cred că mă întorc la vopseaua asta. Se clătește foarte greu și, deși au trecut aproape trei săptămâni de la vopsire, eu încă pătez prosopul ăla. Mi-a plăcut că a prins destul de bine (mă așteptam oarecum, n-am avut niciodată probleme de genul ăsta) și pentru o scurtă perioadă, am avut un păr foarte fain. Nu renunț la culoare, dar la următoarea vopsire am să mă orientez către alt brand. Așa că dacă ai sugestii, scrie mai jos în comment box.

So, yay or nay for red hair?

9 comments :

  1. iti recomand revlon colorsilk, e wow! acum depinde daca gasesti fix nuanta dorita, dar e minunata vopseaua, parul e mai fain decat inainte - ca textura etc. eu o gaseam mereu in cora si selgros, dar recomand sa o iei din selgros - au frecvent oferte 1+1 si iesi mai ieftin. pup si sper sa iti placa! nuanta asta e foarte frumoasa :X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulţumesc de recomandare, să ştii că am să o iau în considerare. Zilele trecute am fost la tuns şi am întrebat şi de vopsit. Mi-a spus tipa de acolo că mi-am ales o culoare pretenţioasă, care nu rezistă mult şi care va arăta ciudat la vară, din cauza soarelui :)) Asta este. Am să mai încerc o vopsire şi dacă se repetă experienţa, revin la culoarea mea naturală :)) Te pup!

      Delete
  2. Eu imi mai nuantez din cand in cand parul si tot nu patez prosoapele :-s Suspect!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I know, right? Dar ştiu că e vopseaua de vină, nu e prima oară când aleg o culoare deosebită, iar până acum nu am mai păţit asta. Mă reorientez, nu-i bai :) Tu cu ce te nuanţezi?

      Delete
    2. Loncolor Trendy Colors rosu soul

      Delete
  3. Roscatule, ne povestesti cate ceva despre tine? Ai un award pe blogul meu http://cosmeticelatest.blogspot.ro/2013/02/liebster-award.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Povestesc cu plăcere :) I'm on it! Mulţumesc de award :*

      Delete
  4. Replies
    1. Thank you, Bella! I'm planning on getting it even redder :)

      Delete