March 7, 2013

Face off: Eucerin vs. Boots


Astăzi am vrut să scriu câteva cuvinte despre cele două produse de curăţare solubile în apă pe care le am în dotare. Unul din ele este Eucerin Gentle Hydrating Cleanser, iar cel de-al doilea Boots Simply Sensitive Foaming Cleansing Wash.


Eucerin Gentle Hydrating Cleanser este primul gel de curăţare din seria produselor safe,  cumpărat de pe iHerb la fabulosul preţ de 6.25$ (21 lei), pentru o cantitate de 237 de ml. Ţin minte că atunci când m-am hotărât să merg pe drumul produselor de îngrijire fără iritanţi, m-am legat de toate aspectele posibile şi mi-am dorit foarte mult ca până şi demachiantul să fie în regulă, chiar dacă urma a fi clătit şi nu ar fi interacţionat foarte mult cu pielea. 


La vremea respectivă foloseam Avene Cleanance, pe care îl blestemam zilnic pentru că îmi usca teribil pielea. Am aşteptat cu sufletul la gură prima comandă iHerb şi am fost foarte mândră atunci când am pus efectiv mâna pe el. Cel mai mult îmi place sistemul de dozare cu pompiţă (care se şi roteşte şi împiedică produsul să iasă – ceea ce îl face perfect pentru luat în geantă în vacanţe sau deplasări). Are un ambalaj practic şi o singură pompiţă este suficientă pentru a curăţa cu succes faţa. 



Textura este undeva între lichid şi cremos, nu face foarte multă spumă, însă îl simţi pe faţă pe toată durata procesului de demachiere. Cu cât îl masezi mai mult, cu atât mi se pare că devine mai cremos şi mai fin. E o adevărată plăcere să mă spăl cu el. M-am obişnuit repede cu faptul că nu are miros, ba chiar am ajuns în punctul în care mi se pare ciudat să pun ceva frumos mirositor pe piele. 



Un alt mare plus al Eucerin-ului este că nu îmi usucă pielea, spre deosebire de orice alt cleanser încercat până la el. După spălare, pielea mea este relaxată, nu “strânge”. Nici măcar nu simt nevoia să hidratez după, dar o fac oricum, pentru că sunt copil cuminte şi responsabil. 



Chiar dacă înainte de el folosesc şi loţiunea Balea Med, ştiu că este un produs eficient şi face o treabă bună la a îndepărta machiajul şi protecţia solară. Îl folosesc cu precădere seara.

Pentru că îmi place să îmi fac stocul, ca să evit o situaţie de genul “nu m-am demachiat pentru că nu am avut cu ce”, am cumpărat cu ajutorul unei prietene stabilite în Londra Boots Simply Sensitive Foaming Cleansing Wash. Acesta stă la loc de cinste pe etajera de la oglindă, pentru că îl folosesc dimineaţa.


Produsul are 150 de ml, expiră în 24 de luni de la deschidere şi a costat în jur de 8 lei. Un fleac pentru un produs minunat şi bine formulat. Spre deosebire de cleanser-ul Eucerin, cel de la Boots are flaconul transparent şi pot vedea cât a mai rămas în el. 


Îl folosesc de două luni şi încă nu am ajuns la jumătate. Şi el are o pompiţă, o apăsare fiind mai mult decât suficientă pentru împrospătarea de dimineaţă. 



Recunosc că am făcut o pasiune pentru spuma fină şi abundentă. Dacă ar fi să aleg, m-aş îndrepta spre cel tip spumă, dar acesta mi se pare mai light şi deci mai potrivit pentru demachierea de dimineaţă. Iar în Eucerin am mai multă încredere pentru cea de seară.



 Nici acesta nu îmi usucă faţa şi îmi pare rău că nu am luat mai multe flacoane atunci când am avut ocazia. Însă în ritmul în care le folosesc, cred că mă vor ţine cel puţin 5 luni. Sunt foarte curioasă de spuma de la Physician’s Formula, dar le iau pe rând.


Tu ce foloseşti pentru demachiere? Sau care este produsul tău preferat pentru demachiere?

9 comments :

  1. Really now? 8 lei? Bine ca de la noi l-au scos. Pe cel de la Eucerin il astept si eu, am dat *finalizare* unei comenzi iherb zilele trecute :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, yes, 8 lei. E super ieftin! Hmmm, iherb...doar ce am primit una, am tot ce-mi trebuie și tot mă mănâncă palma să mai iau câte ceva! It's like a disease! :))

      Delete
  2. Si eu am inceput sa folosesc produsul eucerin, e chiar tare placut pe piele. ce ieftin a fost celalalt produs, tin minte ca la noi era mai mult, acum nici macar scump nu il mai gasesti :). ca demachiant, imi plac cele farmec, f ieftine :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mă bucur că îți place Eucerinul :) Eu îl iubesc, am luat unul și pentru fratele meu (care vrea să fie și el atent cu pielea lui). Pe cele de la Farmec nu cred că le-am încercat..Care mai exact? Te pup!

      Delete
    2. demachiantele acelea 2in 1 cu echinaceea, apar si pe blogul pasagerei.si cum se intampla la noi, s-au gandit sa il scoata, ca au o gama noua..

      Delete
  3. Si eu vreau tare mult spuma de la Boots. Pacat ca nu se mai gaseste si aici. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dara,

      Prietena mea mai vine prin toamnă în România. Te anunț și luăm mai multe, ca să avem :D Pups!

      Delete
    2. Ce dragut din partea ta. Multumesc frumos! :-*

      Delete