March 13, 2013

NOTD - Barry M Foil Effects

Încep postarea prin a-i mulţumi fratelui meu, Adi, care mi-a făcut cel mai neaşteptat şi frumos cadou de 8 Martie: un domeniu al meu şi numai al meu. Vreau să îmbrac blogul cu hăinuţe noi şi abia aştept să mă apuc de treabă. Până atunci, continui să postez (chiar dacă o fac neregulat), iar azi m-am gândit să scot la lumină una din cele mai fascinante oje pe care le am.

Pozele sunt scoase de la naftalină, momentan unghiile mele sunt în perioada de refacere şi încerc să le dreg cu tratamentul cu vitamina B5 de la Farmec. Am auzit numai lucruri bune despre el şi sper să funcţioneze şi la mine. Până una-alta, frumoasa ojă de care povesteam este singura pe care o am de la Barry M, dar m-a convins că şi-a meritat banii: Foil Effects Gold 320.



Aplicarea este incredibil de uşoară şi, deşi mă aşteptam să lase urme şi dungi, nu a făcut-o. Pensula este uşor de folosit, permite o aplicare perfectă. Ce mi-a mai plăcut foarte mult la ea este faptul că are un finish opac şi arată foarte bine dintr-o aplicare. Eu am mai dat un strat din obişnuinţă.



Timpul de uscare este foarte scurt, iar după asta m-am putut mişca în voie, fără grija unghiilor proaspăt făcute. Am cumpărat-o dintr-un magazin Marionnaud din Braşov şi a costat 29 lei (la reducere).

Iniţial mi-am imaginat-o combinată cu un cracking nail polish negru sau ceva finish mat, dar când am văzut cât e de faină de una singură, am lăsat-o aşa. Îmi pare rău că nu am găsit atunci şi varianta Silver. Ce-i drept, nici nu am mai fost la vânătoare de comori în ultima vreme.


Yay or nay for gorgeous gold nails?

12 comments :

  1. I was expecting this post :* see you soon. Hugs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, mă gândeam eu că stai la pândă :D Hugz >:D<

      Delete
  2. imi place nuanta aceasta mult! felicitari pentru domeniu, ce gest dragut din partea fratelui tau :) pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc mult, Milena! E cel mai tare frate :) Te pup!

      Delete
  3. Felicitari pentru domeniu!!!
    E tare frumoasa oja asta, o sa ma uit si eu de ea! Te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc, Dara! E cel mai tare cadou blog related de până acum :)Dacă vezi și varianta silver, să-mi spui. Din ce am văzut pe alte bloguri, arată și mai bine ca asta. Te pup!

      Delete
    2. Am vazut! Daca vrei ma duc sa ti-o iau. :)

      Delete
    3. Aş vrea-o :)) Unde ai văzut-o?

      Delete
    4. La Marionnaud. Era 18 lei. Eu cautam noile oje jelly, dar nu le-au adus. :(

      Delete
    5. Păi am să dau eu o fugă în weekend, plănuiesc o mică sesiune de shopping :) Săr'mâna!

      Delete
  4. E frumoasa foc oja! Felicitari pentru domeniu :)
    Pup!

    ReplyDelete