September 30, 2013

[Review colectiv]: Balea Med Ultra Sensitive/Boots Simply Sensitive

După prea mult timp, am ajuns să mă ocup și de review-ul colectiv pentru demachiantele folosite în ultimul an: Balea Med Sensitive și Boots Simply Sensitive.



Despre Balea Med am mai scris aici, însă vreau să fac o completare, acum că sunt la al doilea tub folosit. Consistența celui de-al doilea este mai light, însă discheta uscată “curge” la fel de greu pe ten.  În concluzie, cele mai bune metode rămân:
  • Fie ud discheta înainte, aplic demachiantul și încep să șterg;
  • Fie aplic demachiantul cu degetele, masez și îndepărtez cu discheta;





Rămâne în continuare un lapte demachiant de bază, pentru că este eficient, nu are iritanţi, are un preț accesibil (aproximativ 13 lei) și, mai mult, este la îndemână (mai ales mie, pentru că am DM-ul la o aruncătură de băț).


Despre Boots Simply Sensitive Cleansing Lotion am doar cuvinte de laudă. A fost dragoste la prima utilizare: mi-a plăcut consistența echilibrată, nici prea groasă, nici prea lăptoasă, este ușor de folosit chiar și cu discheta uscată, curăță bine, nu lasă senzația de gras, nu are parfum sau alți iritanți, e foarte ieftin (în jur de 9 lei pe site-ul lor), însă, din păcate, nu este accesibil în România.


Deși pe ambalaj ești avertizat să clătești repede în caz de accident, țin să menționez că am reușit să-mi bag și demachiantul ăsta în ochi și nu am avut probleme. Chiar dacă în prealabil demachiez ochii cu bifazic, din motive de siguranță, îmi place să trec peste și cu lapte demachiant.



Până să apuc să fac review-ul ăsta, am terminat tubul de Boots, iar acum scriu din amintiri. Tot ce știu este că îl vreau din nou și abia aștept să fac rost de el. Până atunci, mă mulțumesc cu cel de la Balea.


Tu ce lapte demachiant folosești? Recomandările nu au stricat niciodată numănui :)

8 comments :

  1. Eu sunt la al doilea tub de balea med, e pe terminate. Il masez pe fata, pe urma sterg cu discheta. Pe urma folosesc alta discheta imbibata cu micelara bioderma.
    As vrea si eu sa il schimb, m-am cam plictisit si as mai testa si altceva, cu toate ca in rest chiar nu am ce sa ii reprosez.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cum suntem noi :) Găsim ceva bun, nu avem ce-i reproşa, dar parcă am mai testa şi altceva :)) Adevărul este că şi eu mă plictisesc repede şi sunt foarte pofticioasă când vine vorba de produse de îngrijire, dar nici nu am mai scanat piaţa după alt demachiant.

      Delete
    2. Asadar, l-am schimbat :). Mi-am luat garnier pt. ten sensibil, in ambalaj bleu, si pana acum imi place mai mult decat balea. E mai vascos, e nevoie de o cantitate mai mica la o demachiere si curata foarte, foarte bine. E si ceva mai scump, in jur de 15 lei parca, fata de 12 cat e balea, dar na', m-am plictisit, ce sa fac, trebuia sa mai incerc ceva :)

      Delete
    3. :)) 3 lei în plus pentru un produs nou e o nimica toată. Cu toate astea, eu încerc să mă folosesc de ceea ce am deja şi abia apoi să cumpăr altele. Şi e greu, foarte greu, pentru că mereu sunt tentată. Deşi acum am lapte demachiant, sunt curioasă cât mă ţine până iau altul. Mulţumesc că ai împărtăşit impresiile despre Garnier :)

      Delete
  2. la demachiante nu prea am avut noroc in ultima vreme :) nu m-am inteles cu multe... acum sunt cu bifazicul de la nivea, dar tot ma tenteaza ceva nou :) cred ca o sa iau un balea, macar nu e o investitie dupa care imi va parea rau, ca si ... altele :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. De ce spui că nu te-ai înțeles?
      Până acum un an nu foloseam lapte demachiant. Mi se părea că e făcut pentru tenurile uscate și că dacă ar fi să folosesc așa ceva, mi-aș aglomera porii :) Bine, acum un an foloseam un singur produs pentru demachiere..Dar nu mi-a cauzat probleme și-mi pare eficient. Ia grosul de pe față :)

      Delete
    2. Nu m-am inteles in zona ochilor in nici un fel :)
      Se pare ca am ochii destul de sensibili :)
      Insa, daca nu am nivea bifazic, demachiez ochii cu ulei de migdale :)

      Delete
    3. Ah, am înţeles. Am avut şi eu probleme cu unele demachiante şi îmi pot da seama rapid dacă ne înţelegem sau nu, pentru că, negreşit, mi le bag în ochi :)

      Trebuie să încerc şi eu varianta cu ulei de migdale, mie chiar îmi place textura aia uleioasă când vine vorba de demachierea ochilor (chiar dacă ţi se pune peliculă şi nu mai vezi bine câteva minute).

      Delete