September 26, 2013

NOTD - Purple shimmer

Movul mi se pare o culoare numai bună pentru toamnă și întâmplarea face că iubesc toate nuanțele acestei culori, așa că nu pot decât să dau "undă verde" la mov. În general îmi place să schimb oja cam o dată la 3-4 zile și atunci, ca să nu-mi mai supun unghiile la chinul acetonei, aleg o culoare de bază, iar când e timpul pentru o schimbare, nu fac decât să aplic un topcoat cu sclipici.

Produse folosite

Flormar No 449 este un mov-prună cu sidef discret, care rezistă impecabil până la 5-6 zile, când începe să dispară elegant pe la vârfuri, însă nu sare și nu se cojește. Are 11 ml care te țin mult și bine: apelez la ea destul de des și încă nu am ajuns la jumătate. Pensula este subțire și lungă, ca la mai toate ojele Flormar, iar aplicarea e un deliciu: precis și opac din primul strat (deși eu aplic mereu două).





Ca topcoat am aplicat Golden Rose Jolly Jewels No 112, bază incoloră cu sidef movuliu mare și particule sclipicioase aurii. Era și normal ca oja asta să fie continuarea pentru movul mai sus amintit, mi se pare că se completează atât de bine! 




Ca la mai toate ojele cu sclipici, trebuie să scobești prin sticluță, ca să culegi esențialul, însă GR 112 are particule strălucitoare din belșug și din două aplicări, am ajuns la unghiile astea:





Sclipiciul e poate mai pretențios, însă îl port cu plăcere în timpul zilei. Chiar cred că pot scoate din anonimat o ținută simplă cu unghii-bijuterie J

10 comments :

  1. Draguta combinatia, asa fac si eu, dupa cateva zile adaug ceva..nu prea am timp sa-mi fac des manichiura, dar ma si plictisesc repede de ea :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună Irina,

      Mă bucur că-ți place! E foarte convenabil așa, pentru că și eu mă plictisesc repede (probabil și pentru că am foarte multe oje pe hold și vreau să le încerc pe toate).

      Te pup! :*

      Delete
  2. Ce frumos se vede! Imi place mult!

    ReplyDelete
  3. Imi place combinatia. in plus m-ai facut sa imi doresc si eu o jolly jewels :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mă bucur că-ţi place, Maria! Ce fericită sunt când ispitesc pe cineva :))

      Delete