October 7, 2013

New In

Trebuie să recunosc: în ultima perioadă am fost foarte low-budget și asta s-a văzut în multe din ultimele achiziții, mai ales că am înlocuit o parte din produsele pe care le foloseam zilnic cu variante budget-friendly. Însă, mi-am permis mici răsfățuri, cel puțin la capitolul oje și makeup.



De la Essence am achiziționat o pudră compactă matifiantă în 02-Soft Beige (cea de la Physicians Formula și-a găsit sfârșitul pe parchetul din dormitor) și o pensulă mică pentru pudră. Dintr-un magazin din Botoșani am mai luat o pensulă pentru cumințirea sprâncenelor (îmi doream de mult una, iar asta a costat 8 lei) și un blush no-name, în nuanța Terracotta (există o atracție inexplicabilă pentru nuanța asta – mi se pare și că se așază bine pe pielea mea).




La capitolul oje am ales una albă de la Farmasi (No 02), special pentru un eveniment- am avut o rochie foarte colorată și mi s-a părut că cel mai bine ar merge cu unghii simple, albe; Rimmel London 500 Caramel Cupcake – am văzut-o la bunica mea (da, de la ea oi fi moștenit pasiunea pentru oje) și am fugit să mi-o cumpăr (e un nude perfect, o nuanță de cafea cu mult lapte și sidef foarte fin). Pe lângă cele două, am văzut, într-un coșuleț cu de toate, Essence peel-off base, cu 10 lei. Îmi doream mult baza asta, dar nu o mai găsisem pe nicăieri în București, așa că m-am simțit de parcă a dat norocul peste mine când mi s-a arătat în mulțimea de oje.  Îi lipsește eticheta pentru că am dezlipit-o ca să citesc instrucțiunile, n-am mai reușit să o lipesc la loc cum trebuie, m-am enervat și am scos-o de tot.



Prin bunăvoința unei prietene, am pus și eu mâna pe primele produse Soap&Glory- nu am cuvinte să descriu sentimentul de fericire care m-a cuprins când le-am știut ale mele. Aș mânca produsele lor, cu tot cu ambalaje. Prima oară le-am văzut la Beautycrush și de atunci am rămas cu dorința de a testa și a avea cât mai multe produse din gama lor. Atât gelul de duş Foam Call, cât și untul de corp Butter Yourself au un miros minunat, fructat, care rămâne pe piele până la 5 ore. Abia aștept să pun mâna și pe gama Sugar Crush/ Righteous Butter.




Am mai primit un gel de spălare Cyteal de la Pierre Fabre, o soluție antiseptică, cu miros puternic medicamentos (care, în mod ciudat, îmi place foarte mult). Poate fi folosit pentru acnee, dermatoze infectate și suprainfectate (foliculită, eczeme, impetigo), micoze cutanate, zilnic ca metodă de precauție pentru infecții vaginale sau infecții bacteriene.

Tu ce ai mai încercat în ultima vreme?

10 comments :

  1. numai bunatati. sa le folosesti cu placere :)

    http://aaannniiieee.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  2. Soap&Glory stuff, omg! Te invidiez de nu mai pot, eu sunt o persoana foarte curioasa si cand stiu ca nu am acces la un produs parca devine si mai tentant. Uf, one day tot pun eu mana pe ele.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Invidioasă mică ce eşti :) Ştiu cum e, sunt la fel: o pofticioasă.. Am un wishlist consistent, plin cu chestii pe care nu ştiu cum o să le simt în mâini, dar ştiu că va veni şi ziua aia :))

      Delete
    2. Doamne, n-am cuvinte! Thank you, thank you, thank you! Sunt asa agitata ca n-am gasit o adresa de mail sa iti multumesc mai consistent. Aveam o zi de toata jena si acum sunt happy, te imbratisez!

      Delete
    3. Dacă ai şti cât mă bucur eu că eşti happy :D Te pup şi îşi doresc o zi cât mai uşoară şi mai frumoasă!

      Delete
  3. Sa te bucuri de toate produsele! Si eu visez la Foam Call de la S&G. In prezent folosesc Clean, Girls, dar nu imi place in mod exceptional. Clean on Me este de departe preferatul meu, pana acum. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc, Dara! Aș vrea să-mi pot băga nasul în toate :) La Clean on Me îmi place mult că ambalajul are pompiță, spre deosebire de Foam Call. Dar tot delicios rămâne!

      Delete
  4. Sa le folosesti cu placere!
    Sunt curioasa cum e pudra de la essence, poate ii faci un review.
    Cred ca ai o bunica tare cocheta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulţumesc :) Să ştii că nu sunt foarte mulţumită de pudră.. Nu prea face faţă sebumului, o folosesc pe zona T, dar după 2 ore începe să lucească (cea de la Physicians Formula e mai rezistentă). O folosesc pentru echilibrarea corectorului, care e foarte deschis, iar pudra e puţin mai închisă.

      Delete